X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 16:45
کد خبر: 7776
خبرنگار: niloofar
نظرات: 12

ورزشگاه نقش‌جهان چه سهمی از نشست‌های خبری استاندار دارد؟

اطلاع‌رسانی در مورد نقش‌جهان منتظر چراغ سبز استانداری

اطلاع‌رسانی در مورد نقش‌جهان منتظر چراغ سبز استانداری اطلاع‌رسانی در مورد نقش‌جهان منتظر چراغ سبز استانداری
با توجه به نشست‌های خبری هفتگی استاندار اصفهان با خبرنگاران، به نظر می‌رسد پاسخ این ارگان به نامه اداره‌کل ورزش و جوانان و ترتیب دادن یک نشست خبری این بار با محوریت ورزشگاه نقش‌جهان کار چندان مشکلی نباشد.
به گزارش ایمنا، هشتم آذرماه سال گذشته بود که طی یک نشست خبری در حضور خبرنگاران اصفهانی در محل ورزشگاه نقش‌جهان، تفاهم‌نامه واگذاری این ورزشگاه به شرکت فولادمبارکه امضا شد.
این درحالی بود که طبق گفته استاندار اصفهان در یکی از نشست‌های خبری وی، تفاهم‌نامه انتقال مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش جهان از وزارت ورزش و جوانان به استان (استانداری اصفهان)، در بهار 93 انجام شده بود.
از آذر تا بهمن 93 خبر چندانی از نقش‌جهان به گوش نرسید تا اینکه در اواخر بهمن ماه بود که همان پیمانکار قبلی (شرکت طاقدیس‌ساز) با پیروزی در مناقصه تعیین پیمانکار اسکلت فلزی استادیوم نقش‌جهان، مسئولیت تکمیل این سازه را بر عهده گرفت.
در این بین اخبار ضد و نقیضی در مورد مبلغی که قرار بود فولادمبارکه در اختیار پیمانکار پروژه قرار دهد شنیده می‌شد که سوالات زیادی را در ذهن مردم و خبرنگاران اصفهانی به وجود آورده بود. سوالاتی که با عدم برگزاری نشست خبری و اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی مسئولان مربوطه همچنان بی‌پاسخ می‌ماند.
این شرایط ادامه داشت تا اینکه در فروردین ماه 94 سقوط دو سایه‌بان ضلع شمالی ورزشگاه، نقش‌جهان را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت و این درحالی بود که هنوز عملیات تکمیل ورزشگاه آغاز نشده بود.
محمدسلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان چند روز پس از این اتفاق و در حاشیه برگزاری روز جهانی تنیس روی میز، در واکنش به سوال خبرنگار ایمنا در مورد زمان دقیق آغاز عملیات عمرانی در ورزشگاه با دادن توضیحاتی کلی، ارائه جزئیات در این مورد را به برگزاری یک نشست خبری موکول کرد.
سلطان‌حسینی وعده داد این نشست خبری ظرف دو یا سه هفته بعد از آن تاریخ با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برگزار شود که البته این اتفاق نیفتاد.
16 اردیبهشت ماه بود که بار دیگر و این بار در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان بسکتبال استان، از سلطان‌حسینی سراغ نشست خبری نقش‌جهان را گرفتیم و با این پاسخ مدیرکل مواجه شدیم: «انشاالله اواخر هفته آینده نشست خبری در مورد ورزشگاه نقش‌جهان برگزار و در این مورد به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد. روال کار در حال طی شدن است ولی اجازه بدهید در نشست خبری در مورد جزئیات این موضوع صحبت شود.»
مدیرکل ورزش و جوانان استان وقتی در پایان مجمع انتخاباتی هیأت سوارکاری استان که 30 اردیبهشت ماه برگزار شد، برای سومین بار با سوال خبرنگار ایمنا در مورد ورزشگاه نقش‌جهان و این نشست مواجه شد، برگزاری این نشست را در گرو تصمیم شخص استاندار دانست.
وی گفت: «ما با استانداری اصفهان و مدیرعامل شرکت فولادمبارکه هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری این نشست انجام داده‌ایم و روابط عمومی استانداری و فولاد مبارکه درحال برنامه‌ریزی برگزاری این نشست در هفته‌های آینده هستند».
وی ادامه داد: «ولی این را بدانید که روندی که ما فکر می‌کردیم باید در مورد ورزشگاه نقش‌جهان شکل بگیرد، خوشبختانه شکل گرفته است و شرکت فولاد مبارکه در این مدت، هم تزریق بودجه داشته است و هم به جدیت در حال کار در ورزشگاه است. اما اجازه بدهید جزئیات کامل این موضوع را شخص استاندار در نشست خبری به رسانه‌ها اعلام کند».
مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد تاریخ برگزاری این نشست اضافه کرد: «ما این درخواست را از استانداری داشته‌ایم و خود استاندار هم تأکید دارد که این اطلاع‌رسانی به مردم و رسانه‌ها صورت بگیرد. چون مرجع اصلی استان شخص استاندار است، آنها باید تاریخ برگزاری نشست را مشخص کنند.»
نیاز به برگزاری نشست خبری در مورد ورزشگاه نقش‌جهان این روزها و با قهرمانی هر دو نماینده فوتبال اصفهان در لیگ برتر و جام حذفی بیش از گذشته احساس می‌شود.
اصفهان درحالی از اواخر اسفندماه امسال میزبان حریفان آسیایی سپاهان و ذوب‌آهن خواهد بود که ورزشگاه فولادشهر تنها بضاعت فوتبال اصفهان در این میزبانی است.
با توجه به نشست‌های خبری هفتگی استاندار اصفهان با خبرنگاران، به نظر می‌رسد پاسخ این ارگان به نامه اداره‌کل ورزش و جوانان و ترتیب دادن یک نشست خبری این بار با محوریت ورزشگاه نقش‌جهان کار چندان مشکلی نباشد که امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک بیفتد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها