X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 17:41
کد خبر: 7779
خبرنگار: سپاهانی1
نظرات: 15

فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کنم

اخباری: از سپاهان و چند تیم مدعی پیشنهاد دارم

اخباری: از سپاهان و چند تیم مدعی پیشنهاد دارم اخباری: از سپاهان و چند تیم مدعی پیشنهاد دارم
دروازه بان تیم فوتبال سایپا گفت:صلاحم را در این دیدم برای پیشرفتم از سایپا جدا شده و به تیم دیگری بروم.

محمدرضا اخباری در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص شرایط این روزهایش اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع و شرایطم خیلی خوب است. فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کنم و با توجه به اینکه احتمال دارد از تیم سایپا جدا شوم به دنبال این هستم تا با یک تصمیم گیری خوب به تیمی بروم تا به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

وی درباره اینکه با توجه به اینکه باشگاه سایپا تا اینجای کار خوب کار کرده چرا می خواهد این تیم را ترک کند و آیا با کسی به مشکل خورده خاطرنشان کرد: خیر، من با هیچ کسی مشکل ندارم و امیدوارم سایپا امسال یکی از بهترین دورانش را پشت سر بگذارد اما من صلاحم را در این دیدم برای پیشرفتم از سایپا جدا شده و به تیم دیگری بروم.

دروازه بان تیم فوتبال سایپا بیان داشت: من دو سال دیگر با سایپا قرارداد دارم اما مجید جلالی از باشگاه خواسته رقم رضایت نامه مرا مشخص کند تا زمانی که خواستم به تیمی بروم آن تیم مبلغ رضایت نامه مرا به باشگاه پرداخت کند.

اخباری در خصوص اینکه آیا نگران نیستی با رفتن به تیمی دیگر گزینه اول دروازه بانی آن تیمی نباشی تصریح کرد: نه اینطور نیست. هیچ جای دنیا نوشته نشده که اگر به تیمی بروی دروازه بان اول خواهی بود و هیچ تیمی هم به بازیکنی قولی برای دروازه بان اول بودن نمی دهد. من تلاش خواهم کرد تا با نشان دادن خودم جایگاهم را به دست بیاورم.

وی درباره اینکه آیا با باشگاه سایپا بر سر مسائل مالی به مشکل خورده عنوان کرد: این یکی از مسائلی بود که با باشگاه مطرح کردم اما بیشتر دلیلش برای پیشرفت خودم بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم از تیم سایپا جدا شوم.

اخباری در خصوص پیشنهاداتی که دارد، گفت: من از سپاهان و چند تیم مدعی دیگر پیشنهاد دارم اما در حال بررسی این پیشنهاد هستم تا در صورت تایید نهایی به یکی از این تیم ها بپیوندم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها