X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 21:00
کد خبر: 7789
خبرنگار: niloofar
نظرات: 16

از سایپا پیشنهادی ندارم

احمدی: از اصفهان رفته بودم و با تماس سپاهانی ها برگشتم

احمدی: از اصفهان رفته بودم و با تماس سپاهانی ها برگشتم احمدی: از اصفهان رفته بودم و با تماس سپاهانی ها برگشتم
دروازه بان سپاهان گفت: من با تیمی که می خواهم به آن بروم،‌ به توافق رسیدم و اگر به هر دلیلی در سپاهان نمانم، تیم جدیدم را معرفی می کنم.

رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با وضعیت قراردادش با سپاهان اظهار داشت: من همانطور که هفته گذشته هم گفته بودم،‌ وسایلم را از اصفهان جمع کردم و خانه ام را تحویل دادم چون کسی از سوی باشگاه با من تماس نگرفته بود. این هفته اما بعد از اینکه از اصفهان خارج شدم با من تماس گرفتند تا برای مذاکره به باشگاه بروم که من هم برای همین به اصفهان برگشتم.

وی با اشاره به اینکه اولویتش سپاهان است، افزود: قطعا به دلیل سابقه ای که در سپاهان دارم،‌ اولویتم را این تیم قرار دادم وگرنه الان با تیم جدیدم قرارداد بسته بودم و تمریناتم را هم آغاز کرده بودم. اینکه من اصفهان را ترک کردم و با باشگاههای دیگر مذاکره کردم به خاطر این بود که کسی از سوی سپاهان با من تماس نگرفت و من هم نمی توانستم بیش از این منتظر بمانم.

دروازه بان سپاهان درباره اینکه چه شرایطی برای تمدید قرارداد دارد،‌ تصریح کرد:‌ من فردا به باشگاه می روم تا در جلسه ای که با مدیرعامل دارم،‌ تکلیف قراردادم مشخص شود. شرط خاصی ندارم اما یکسری موضوعات برایم بسیار مهم است. فکر می کنم همه چیز بعد از جلسه فردا مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که مسائل مالی هم برایش مهم است یا خیر، گفت: قطعا مسائل مالی نیز یکی از موضوعات مهم است. من سال گذشته 200 میلیون از قراردادم را به خاطر سپاهان کم کردم چون به من گفتند که مشکل مالی داریم و من هم باشگاه را درک کردم اما هنوز بخشی از مطالبات فصل گذشته را دریافت نکردم. اولین مساله این است که باید تکلیف مطالبات فصل گذشته مشخص شده و پرداخت شود تا بعد از آن درباره قرارداد فصل آینده صحبت کنیم.

احمدی درباره شایعه توافق با سایپا عنوان کرد: من از سایپا هیچ پیشنهادی نداشتم و مذاکره ای هم با این باشگاه نکردم.

احمدی در پایان گفت:‌ امیدوارم که بتوانم با سپاهان به توافق برسم. البته اگر این اتفاق نیفتد، خیلی زود با تیم جدیدم قرارداد می بندم. من با تیمی که می خواهم به آن بروم،‌ به توافق رسیدم و اگر به هر دلیلی در سپاهان نمانم، تیم جدیدم را معرفی می کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها