X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 78
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

سپاهان به باخت عادت نمی‌کند

سپاهان به باخت عادت نمی‌کند

فرشید طالبی در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد، گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم. در هر صورت مهمترین مسئله کسب نتیجه است و کسی به این موضوع کاری ندارد که ما خوب بازی کردیم. بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند اما روی یک ضد حمله گل خوردیم.


وی در مورد اینکه کرانچار از عادت کردن سپاهان به باخت ابراز نگرانی کرده است، عنوان کرد: او حق دارد از این موضوع نگران باشد، اما بچه‌ها اصلا اینطور نیستند که بخواهند به این مسئله عادت کنند. انصافا حق ما در این مسابقه باخت نبود و با تمام وجود بازی خوبی انجام دادیم اما تقدیر ما در این مسابقه شکست بود. امتیاز بسیار مهمی را از دست دادیم ولی هنوز هیچ چیز تمام نشده و فرصت زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است.


طالبی تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر در ادامه بتوانیم امتیازات زیادی کسب کنیم، باز هم می‌توانیم به صدر جدول باز گردیم همانطور که چند هفته قبل از در نیم فصل اول گفتم حریفان ما امتیاز از دست خواهند داد، باز هم در این موضوع اعتقاد دارم و اگر بتوانیم امتیازات باقیمانده را بگیریم، قهرمان خواهیم شد. باید در دیدارهای آینده با چنگ و دندان امتیازات باقیمانده را کسب کنیم.


بازیکن سپاهان در مورد نفرات جدیدی که به تیم‌شان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند نباید انتظار داشته باشیم بازیکنی که یک هفته به تیم ما اضافه شده است، معجزه کند. این نفرات جزو بهترین بازیکنان فوتبال هستند اما به زمان نیاز دارند. حاج صفی بازیکنی است که پیشینه خوبی در سپاهان دارد، شهاب گردان هرچند در نیم فصل اول در پرسپولیس از لحاط روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشت اما او نیز یکی از دروازه‌بانان خوب فوتبال ایران است.


وی افزود: شرایط تیم ما به شکلی است که وقتی در نیمه اول گل نمی‌زنیم دچار استرس می‌شویم. افرادی می‌خواهند به شکست‌های ما دامن بزنند تا شرایط خوبی نداشته باشیم. تفاوت تیم‌های بزرگ با تیم‌های کوچک این نیست که تیم‌های بزرگ شکست نمی‌خورند، بلکه تیم‌های بزرگ نگاه متفاوتی به شکست دارد و پس از این نتایج می‌خواهند قوی بلند شوند و از این نتایج درس بگیرند. ما یک یا علی قوی می‌گوییم و در ادامه کارمان را با قدرت دنبال خواهیم کرد.


طالبی در مورد فشردگی مسابقات تصریح کرد: فشردگی بازی‌ها فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند ما باید به ظرفیت حرفه‌ای‌گری تیم‌ها نگاه کنیم و فقط قصد برگزار کردن مسابقات را نداشته باشیم. ایمان داشته باشید که در نیم فصل دوم بازیکنان بسیاری از تیم‌ها دچار مصدومیت خواهند شد. بعد از دیدار مقابل مس رفسنجان در جام حذفی که ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید همچنان به دلیل شرایط مناسب زمین بسیار از بازیکنان ما دچار گرفتگی و مصدومیت هستند.


وی تاکید کرد: وقتی تصمیم به برگزاری جام حذفی گرفته می‌شود باید نگاه کرد و دید اینها آیا شرایط حرفه‌ای را دارند. سلامت بازیکنان برای مسئولان باید اهمیت داشته باشد. شرکت در جام حذفی حق تمامی تیم‌ها است اما تیم‌هایی که می‌خواهند شرکت کنند باید کیفیت و امکانات مناسبی داشته باشند. نباید به صرف اینکه می‌خواهیم این بازی‌ها برگزار شود، سلامتی بازیکنان را به خطر بیاندازیم البته باید به مسئولان سازمان لیگ حق داد چرا که آنها به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی محدودیت‌هایی دارند ولی این موضوع نباید باعث شود که به خاطر بدست آوردن یک موضوع مسائل زیاد دیگری را از دست بدهیم.


طالبی با اشاره به شکست در دو دیدار قبلی سپاهان تصریح کرد: بابت کسب این دو نتیجه از هوادارانمان شرمنده هستیم اما به خاطر سعه صدری که از خودشان نشان دادند، تشکر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که نتایج خوبی کسب کنیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها