X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1394, 14:12
کد خبر: 7914
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 33

می‌روم تبریز برای مذاکره

رحمان احمدی: ماندن به هر قیمتی صلاح نیست

رحمان احمدی: ماندن به هر قیمتی صلاح نیست رحمان احمدی: ماندن به هر قیمتی صلاح نیست
شاید زمانی که با لباس شخصی راهی تمرین سپاهان شد، فکر نمی‌کرد که امسال در ترکیب تیم اصفهانی به میدان نخواهد رفت و با مسئولان طلایی‌پوشان اصفهان به توافق نمی‌رسد.
رحمان احمدی که هفته گذشته اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد، با تماس رسول خوروش دوباره به نصف‌جهان بازگشت تا پای میز مذاکره با مسئولان سپاهان بنشیند، هرچند که جلسه روز گذشته وی با سپاهانی‌ها نتیجه‌ای نداد و او عصر امروز برای مذاکره با تراکتورسازی راهی تبریز خواهد شد.
گفتگوی ایمنا با دروازه‌بان فصل گذشته تیم سپاهان را در ادامه می‌خوانید:
*از جلسه روز گذشته با مسئولان سپاهان بگو. چه شد که با این تیم به توافق نرسیدی؟
ما روز گذشته یک جلسه با آقای دکتر خلیلیان داشتیم و در این جلسه صحبت‌هایی درباره ماندن یا رفتن من شد. من قبلا اعلام کردم که می‌خواهم در سپاهان بمانم و به این تیم نیز علاقه دارم.

*اینکه سر تمرین سپاهان هم رفتی به همین دلیل بود دیگر؟
به هر حال علاقه خیلی شدید من به سپاهان دلیل این موضوع بود و من فکر می‌کنم که دوست دارم در این تیم بمانم اما نه به هر شرطی و هر طریقی. اینگونه نیست که بخواهم با هر شرایطی در سپاهان بمانم. من پیشنهادات دیگری نیز دارم و مشغول صحبت و مذاکره با آنها هستم. قبلا هم گفته‌ام که به تیمم علاقه دارم اما نه اینکه به هر شرط و هر قیمتی بخواهم در سپاهان بمانم.

*چه شد که امسال در سپاهان ماندنی نشدی؟ بحث چه بود؟ مشکل سر چه بود؟
بحث خاصی نبود اما من منتظر مسئولان تیم بودم اما دیدم که خبری نشد و به همین دلیل من منزلم را تحویل دادم و وسایل آن را نیز تحویل دادم و زمانی که دیدم خبری نشد، از اصفهان رفتم. اما آقای خوروش از مسئولان سپاهان با من تماس گرفتند و گفتند که برای مذاکره بیا تا بعد از آنکه قرارداد با باشگاه امضا کنم، به تمرینات بازگردم بنابراین شنبه به اصفهان بازگشتم. قرار بود شنبه با مسئولان باشگاه صحبت کنم و بعد از آن شنبه به یکشنبه تبدیل شد و در نهایت نیز دوشنبه با مسئولان باشگاه صحبت کردم. در جلسه نخستین من من با مسئولان باشگاه صحبت‌هایی شد اما صحبت‌ها به نتیجه‌ای نرسید.

*چه شد که مذاکراتت به نتیجه نرسید؟
بالاخره اگر نیاز باشد، باشگاه اعلام می‌کند که به چه دلیل با من به توافق نرسیدند اما هنوز به صورت کامل نیز از باشگاه جدا نشده‌ام، با این حال ساعت 17 امروز برای مذاکره با تیم تراکتورسازی تبریز به این شهر پرواز می‌کنم.

*به هر حال فصل گذشته شرایط چندان خوبی در تیم سپاهان نداشتی، هرچند که ما تو را به عنوان یک دروازه‌بان فیکس و محکم می‌شناختیم اما اتفاقات و مسائلی که فصل گذشته برای تو رخ داد، باعث شد که اندکی در این زمینه خلل وارد شود. نیمکت‌نشینی‌های پیاپی اخراج در چند بازی و مشکلاتی نظیر بیماری فرزندت. البته با این حال و حتی زمانی که در شرایط خوبی بودی، علیه تیم صحبت نکردی، چرا؟
دلیلی ندارد و واقعیت است که یک بازیکن وقتی محروم می‌شود یا مصدوم می‌شود، یک بازیکن دیگر به جای او می‌آید. وقتی یک بازیکن که به جای من قرار گرفته، خوب بازی می‌کند، نیازی به اعتراض من نیست و چه دلیلی دارد که من نسبت به این مسئله اعتراض کنم؟ من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و آماتور نیستم که به خاطر نیمکت‌نشینی اعتراض کنم و وقتی برای تیم بازی می‌کنم، از مربی "به‌به" و "چه‌چه" داشته باشم.
سال‌هاست که فوتبال بازی می‌کنم و هرگز این صحبت‌ها را نکرده‌ام. خیلی از مسائل را نمی‌خواهم باز کنم و این مسائل به کسی هم ربط ندارد اما در کل فکر می‌کنم با قهرمانی سپاهان همه از این موضوع خوشحال شدند و امیدوار هستیم که فصل جدید که سپاهان در لیگ، جام باشگاه‌های آسیا و حذفی می‌جنگد، تیمی بسته شود که در حد نام و شأن سپاهان و مردم خوب اصفهان بسته شود.

*دقیقا چه کسی رحمان احمدی را نخواست؟!
بحث خواستن یا نخواستن نبود؛ به هر حال حتما مرا خواسته‌اند که گفتند برای مذاکره بیا و اگر نمی‌خواستند، به من اعلام نمی‌کردند که برای مذاکره بیایم و حتی مسئولان باشگاه نیز صحبت کردند که مشکلی در امضای قرارداد من وجود نداشت. هنوز هم مذاکرات من تمام نشده اما مذاکرات اولیه ما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

*مشکل مالی هم در این زمینه دخیل بود؟
به هر حال بحث مالی هم یکی از موضوعات است و معمولاً موضوعات درباره مسائل مالی نیز مطرح می‌شود.

*پول نیست یا نمی‌خواستند به تو پول بدهند؟ گفته می‌شود سپاهان امسال باید برای جذب بازیکن صرفه‌جویی کند.
بله. امسالا شرایط مالی باشگاه زیاد مناسب نیست و برخی مشکلات اقتصادی کشور برای همه تیم‌های فوتبال نیز وجود دارد.

*اما تو الان داری برای قرارداد به یک جای دیگر می‌روی و این یعنی جای دیگری هست که بتواند از نظر مالی خواسته تو را تأمین کند. یعنی مشکل فقط برای سپاهان است؟
به هر حال محدودیت‌هایی هست و اینگونه نیست که سپاهان نخواهد پولی را بدهد تا من بروم. ما یک صحبت‌هایی با باشگاه کرده‌ایم و امیدوار هستم در این یکی دو روزه بار دیگر با باشگاه صحبت کنیم و شاید به توافق برسیم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من بعد از ظهر به تبریز می‌روم تا با مسئولان تراکتورسازی مذاکره کنم.

*به نظرت با توجه به شرایط کنونی تیم سپاهان، این تیم برای فصل آینده مدعی قهرمانی است یا خیر؟ علی احمدی و سوکای تاکنون از تیم جدا شده‌اند.
وقتی شاکله اصلی تیم و مهره‌های اصلی حفظ شوند، این برای باشگاه یک پوئن مثبت است و خیلی کمک می‌کند که فصل آینده برای قهرمانی به تیم کمک کنیم. من فکر می‌کنم سپاهان تا اینجای کار، اکثر بازیکنان خود را حفظ کرده است و بر اساس نیاز و نظرات مربی بازی گرفته است. این تیم می‌تواند مثل سال آینده قهرمان شود و هم در جام باشگاه‌های آسیا می‌تواند قوی‌تر از سال‌های گذشته وارد میدان شود.

*حرفی با هواداران سپاهان نداری؟
اگر نیاز بود که در ادامه صحبت کنم و مهم موفقیت تیم سپاهان است که باز هم به موفقیت برسد. باز هم تأکید می‌کنم رفتن من هنوز قطعی نیست. من واقعا تیم سپاهان را دوست دارم و سال‌هاست در این تیم بازی می‌کنم و علاقه‌ام را به سپاهان کتمان نمی‌کنم و دلیل نمی‌شود به خاطر کوچک‌ترین مسئله‌ای انتقاد کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها