X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1394, 19:31
کد خبر: 7933
خبرنگار: سپاهانی1
نظرات: 7

حمایت قاطع از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه

نشست هیئت مدیره با دکتر سبحانی برگزار شد

نشست هیئت مدیره با دکتر سبحانی برگزار شد نشست هیئت مدیره با دکتر سبحانی برگزار شد
نشست هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با دکتر بهرام سبحانی در دفتر شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.
به گزارش طوفان زرد به نقل از پایگاه خبری سپاهان، در این جلسه در خصوص برنامه های امسال و بودجه سال ۹۴ بحث و تبادل نظر شد.

دکتر بهرام سبحانی همچنین در این نشست ضمن سپاس بابت قهرمانی لیگ چهاردهم و آرزوی توفیق برای همه تیم های ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در فصل جدید، نکاتی را در خصوص سیاست های شرکت فولاد مبارکه و لزوم توجه بیشتر به مقوله صرفه جویی و اهتمام بیشتر به سیاست های اقتصاد مقاومتی یاد آور شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همچنین در بخش دیگری از سخنانش با حمایت قاطع از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، برای آنها درادامه راه و وظایف پیش روی شان آروزی سرافرازی نمود.

در این نشست مهندس نیکفر رئیس هیئت مدیره برنامه ها و مصوبات اخیر هیئت مدیره باشگاه را برای دکتر سبحانی تشریح کرد و از حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از این برنامه ها قدردانی نمود.

دکتر خلیلیان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز در سخنانی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی های دکتر سبحانی گفت: سپاهان عضوی از خانواده بزرگ فولاد مبارکه اصفهان است و در چهارده سال اخیری که عضو این خانوده شده ۹ قهرمانی ملی در فوتبال و انبوه دیگری از افتخارات ملی و بین المللی را در بسیاری از رشته های ورزشی از آن خود نموده و همه این ها با حمایت ها و پشتیبانی های قاطع شرکت فولاد مبارکه اصفهان میسر شده است. ما امسال به سختی و با تلاش بسیار قهرمان شدیم اما قطعا حفظ قهرمانی و کسب موفقیت های جدید در آسیا سخت تر است و با تداوم حمایت های دلگرم کننده شما و شرکت فولاد مبارکه باید تلاش مان را مضاعف نمائیم.


http://sepahanfc.ir/uploads/posts/2015-06/thumbs/1435672707_j1_0.jpg
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها