X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 80
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

از دیدار مقابل سپاهان ۶ امتیاز گرفتیم! فرکی: نه برای قهرمانی تضمین می‌دهم و نه برای سهمیه آسیا

از دیدار مقابل سپاهان ۶ امتیاز گرفتیم! فرکی: نه برای قهرمانی تضمین می‌دهم و نه برای سهمیه آسیا

حسین فرکی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان ضمن تبریک به مردم خوزستان و باشگاه فولاد به خاطر کسب سه امتیاز این دیدار گفت: در یکی از سخت‌ترین شرایط تیمی فولاد، توانستیم مقابل یکی از بهترین تیمها یعنی سپاهان به پیروزی برسیم. هرچند که سپاهان با توجه به شکست در بازی گذشته برای این دیدار انگیزه مضاعفی داشت. خوشحالم یک بازی خوب را ارائه و به اهدافمان رسیدیم.


وی ادامه داد: در ابتدای بازی به یک امتیاز فکر می‌کردیم اما با گذشت زمان تفکرمان را روی سه امتیاز قرار داده و به آن هم رسیدیم. البته این شکست چیزی از شایستگی‌های سپاهان کم نکرد.


فرکی یادآور شد: سپاهان گاهی اوقات فشار زیادی را ایجاد می‌کرد که این موضوع باعث می‌شد در خط دفاعی آنها خلأ به وجود بیاید. به خوبی از این نقطه‌ ضعف استفاده کردیم و حتی می‌توانستیم با سه گل حریف را شکست دهیم. در مجموع به عقیده من از این دیدار ۶ امتیاز گرفتیم.


سرمربی فولاد در خصوص اینکه آیا تیمش شانس کسب عنوان قهرمانی لیگ یا کسب سهمیه آسیا را دارد یا خیر گفت: نه قهرمانی را تضمین می‌کنم و نه کسب سهمیه آسیا را. من به روز کار می‌کنم و با یک برد مغرور نشده و با یک شکست نیز روحیه‌ام را از دست نمی‌دهم. هرچند قهرمان شدن و کسب سهمیه آسیا برایم ایده‌آل است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها