X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1394, 15:54
کد خبر: 8010
خبرنگار: niloofar
نظرات: 3

برایم افتخار است که با دو دروازه بان خوب تمرین میکنم

صدقيان: تمام آرزوهای خود را در سپاهان می بینم

صدقيان: تمام آرزوهای خود را در سپاهان می بینم صدقيان: تمام آرزوهای خود را در سپاهان می بینم
دروازه‌بان تيم فوتبال سپاهان گفت: بيش از 8 سال است كه در سپاهان هستم و تمام آرزوهاي خود را در اين تيم بزرگ مي‌بينم.
مهدي صدقيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، اظهاركرد: در سال گذشته كه در تيم جوانان باشگاه بازي مي‌كردم و سهميه تيم اميد سپاهان شدم با نظر زلاتكو كرانچار به تمرينات تيم بزرگسالان سپاهان اضافه شدم. سال پيش در كنار دو تن از بهترين دروازه‌بانان ايران شهاب گردان و رحمان احمدي تمرين مي‌كردم كه اين خود باعث يادگيري بسياري از نكات از آنان شد.
وي افزود: برايم باعث افتخار است كه با اين دو دروازه‌بان بزرگ تمرين مي‌كنم. اميدوارم كه رحمان احمدي نيز زودتر به تيم ملحق شود تا از تجارب گردان و احمدي باز هم بهره ببرم. تمام سعي خود را مي‌كنم تا نظر كادر فني را جلب كنم و در يك كلام همه چيز به خودم و آمادگي‌ام در تمرينات بستگي دارد.
دروازه‌بان 19 ساله تيم فوتبال سپاهان كه به آينده خود بسيار اميدوار است، گفت: براي يك روازه‌بان فيزيك مناسب خيلي اهميت دارد. هم اكنون قدم 195 سانتيمتر و وزنم 92 كيلوگرم است. در بين دروازه‌بان‌هاي جهان از دروازه‌بان جوان چلسي "كُرترا" بسيار خوشم مي‌آيد و در بين تيم‌هاي باشگاهي تيم محبوبم بارسلونا است.
صدقيان تصريح كرد: بيش از 8 سال است كه در سپاهان هستم و تمام آرزوهاي خود را در اين تيم مي‌بينم. سپاهان تيم محبوبم است. بيش تر از همه خانواده‌ام در فوتبال مشوقم بودند و نخستين كسي كه در پيش رفت فوتبالي‌ام موثر بود مهدي حيدري مربي تيم ملي نوجوانان و جوانان بود. حسين فركي نيز نياز به تعريف بنده ندارد چرا كه يكي از بهترين مربيان ايران است.
وي خاطرنشان‌كرد: برپايي اردوهاي خارجي در خارج از كشور در آمادگي تيم‌ها بسيار موثر است و اميدوارم اردوي سپاهان كه قرار است در تركيه برگزار شود سبب آمادگي هر چه بيشتر تيم براي شركت در رقابت‌هاي ليگ برتر و جام باشگاه‌هاي آسيا شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها