X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 تیر 1394, 00:28
کد خبر: 8026
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 26

بعد از فسخ قراداد با آلشپورت

سپاهان فصل آینده جــومـــا می پوشد

سپاهان فصل آینده جــومـــا می پوشد سپاهان فصل آینده جــومـــا می پوشد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیدار های فصل آتی خود لباس هایی با برند "جوما" بر تن خواهد کرد. سپاهانی ها که از سال های گذشته و پیش از این با لوتو و آلشپورت در زمینه تولید البسه ورزشی تیم های خود قرارداد همکاری امضا کرده بودند این بار با تکرار عملکرد شش سال گذشته خود و فاصله گرفتن از برند محبوب ایرانی ها یعنی آلشپورت، با برند با کیفیت تری وارد همکاری شده اند.
هنوز به طور قطع مشخص نیست پیراهن های زرد رنگ جوما در رقابت های لیگ برتر به تن سپاهانی ها خواهد رفت یا جام باشگاه های آسیای 2016 ، اما فسخ قرارداد با شرکت آلشپورت خاورمیانه قطعی است و موجودی انبارهای ورزشی تیم فوتبال باشگاه سپاهان با این برند به اصطلاح آلمانی افزوده نخواهد شد.

سایت رسمی شرکت تولید کننده برند جوما اسپانیا درباره همکاری با باشگاه سپاهان نوشت:
برترین تیم باشگاهی و قهرمان شایسته لیگ برتر کشور ایران همکاری خود را با جوما آغاز کرده است.
سپاهان در سال 1953 در اصفهان ایران تاسیس شده است و در دیدار های خود یعنی فصل 2015 - 2016 برند جوما را برتن خواهد کرد. این تیم توانسته است در مدت 5 سال سه بار قهرمان لیگ برتر این کشور شود و در این حیث بسیار شایسته است.


گفتنی است شرکت جوما ، تهیه و تولید البسه تیم های ملی برزیل ، ترینیداد و توباگو ، ازبکستان ، کنیا ، رومانی و ... را در کارنامه خود دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها