X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 81
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 2

کرانچار: شایعه مذاکره‌ام با پرسپولیس صحت ندارد

کرانچار: شایعه مذاکره‌ام با پرسپولیس صحت ندارد

زلاتکو کرانچار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شکست تیمش در این مسابقه اظهار داشت: ما امروز خوب بازی کردیم ولی واقعیت این است که باید بازی خوب را تبدیل به نتیجه کرد وگرنه محکوم به شکست خواهیم بود؛ به تیم حریف تبریک می‌گویم چون تیمی که گل بزند، بازی را می‌برد. بازیکنان من امروز میل زیادی به پیروزی داشتند ولی متاسفانه فرصت‌های ما به گل منجر نشد.

وی در مورد اینکه آیا تیمش بعد از ۲ شکست متوالی به باخت عادت نمی‌کند، ادامه داد: این بازی را آنالیز می‌کنیم و سعی می‌کنیم با دیدگاهی مثبت در مسابقات آینده شرکت کنیم تا دچار شکست نشویم؛ مطمئنم که تیم سپاهان سرحال است و شرایط خوبی دارد ولی طبیعتا این نتیجه کمی بازیکنان را تکان می‌دهد و باید سعی کنیم که در آینده بهتر کار کنیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: اعتقاد دارم که تیم در آینده بهتر می‌شود و من می‌توانم از نظر روحی و روانی بازیکنان را احیا کنم؛ علی رغم شکست هنوز هم کاندیدای قهرمانی هستیم و در هفته‌های آینده این مسئله را نشان خواهیم داد.

وی در مورد شرایط شهاب گردان و شعارهایی که علیه او دادند: من از هر دو دروازه‌بان سپاهان رضایت دارم و امروز با وجود اینکه ما دچار ضد حملاتی داشتیم به نظرم گردان عملکرد خوبی داشت؛ او از نظر روحی در مسیر درستی قرار گرفته و می‌تواند در آینده بهتر شود.

کرانچار گفت: اگر گل مس را آنالیز کنیم می‌بینیم که یک سلسله اشتباهاتی باعث به ثمر رسیدن آن گل شد اما گردان هم می‌توانست در آن واکنش بهتری داشته باشد اما در هر صورت امیدوارم شهاب بتواند در آینده خودش را به تیم تحمیل کند و اگرچه فعلا در شرایطی نیست که بتواند بلافاصله به تیم ملی تبدیل شود اما او یک پتانسیل بالقوه برای رسیدن به تیم ملی است و مطمئنم او در هفته‌های آینده می‌تواند بهتر شود.

وی در مورد مصاحبه رویانیان که گفته بود فصل آینده با یک مربی خارجی ادامه خواهیم داد و صحبت‌هایی که در مورد حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شود با ابراز تعجب تصیرح کرد: این مسئله را کاملا تکذیب می‌کنم و اصلا خبری از این مذاکرات ندارم؛ احتمال دارد که مدیران آنها در این افکار باشند ولی من با تمام وجود در خدمت سپاهان هستم و به شما اطمینان می‌دهم که به هیچ باشگاهی به جز سپاهان فکر نمی‌کنم و هیچ تماسی بین من و مسئولان پرسپولیس نبوده است.

سرمربی سپاهان بیان داشت: ما باید در حال حاضر آماده مسابقات لیگ، حذفی و آسیا شویم و من از سپاهان و اصفهان راضی هستم و تاآخر لیگ در اصفهان می‌مانم، حتی شاید به این فکر بیفتم که اقامتم را در اصفهان تمدید کنم.

وی در پایان خطاب به هواداران سپاهان بیان داشت: می‌دانم هواداران انتظار داشتند که نیم‌فصل دوم را بهتر شروع کنیم اما ما به خودمان اعتقاد داریم و طبیعتا در رقابت‌های آینده بهتر می‌شویم.

دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها