X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 تیر 1394, 18:23
کد خبر: 8161
خبرنگار: سپاهانی1
نظرات: 20

رسانه ها یک کلاغ 40 کلاغ می کنند

فرکی: به هیچ وجه نگران نیستم

فرکی: به هیچ وجه نگران نیستم فرکی: به هیچ وجه نگران نیستم
سرمربی سپاهان شایعه ناراحتی اش از عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات را تکذیب می کند.
حسین فرکی در این باره به "ورزش سه" گفت: من اتفاقا از عملکرد باشگاه سپاهان تا بدین جای کار کاملا راضی هستم و تا حالا به خواسته های مان رسیده ایم. ضمن این که هنوز زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات مانده است و ما فرصت داریم که تیم مان را تکمیل کنیم.

او ادامه داد: لیست ما جای زیادی ندارد و به همین دلیل ما نمی توانیم بازیکنان زیادی را جذب کنیم. هنوز هم زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است و نگرانی نداریم.

سرمربی سپاهان در مورد این که گفته می شود او راضی به ماندن رحمان احمدی در این تیم نبوده است هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست. من اتفاقا 2 روز پیش رحمان را سر تمرین دیدم و با هم صحبت کردیم. رحمان گلری است که تمام تیم ها او را می خواهند. مثل شهاب گردان که چنین وضعیتی دارد. من گفتم که رحمان احمدی باید وضعیتش با باشگاه مشخص شود. مگر تیمی است که احسان حاج صفی را نخواهد؟ ولی او هم باید تکلیفش را با باشگاه سپاهان روشن کند و بعد سر تمرین بیاید.

فرکی در مورد این که گفته می شود از شرایطش در سپاهان ناراضی است هم گفت: به حرف هایی که زده می شود خیلی توجه نکنید. متاسفانه رسانه ها یک کلاغ 40 کلاغ می کنند. من با پای مصدومم هر روز صبح و بعد از ظهر سرتمرین می روم و این نشان می دهد که مشکلی با سپاهان ندارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها