X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1394, 12:08
کد خبر: 8365
خبرنگار: sepahanfc
نظرات: 11

متاسفانه شایعات همیشه موفق‌تر از واقعیت‌ها پخش می‌شود

احمدی: حمایت هواداران برای من از هر چیز ارزش بالاتری دارد

احمدی: حمایت هواداران برای من از هر چیز ارزش بالاتری دارد احمدی: حمایت هواداران برای من از هر چیز ارزش بالاتری دارد
به گزارش طوفان زرد به نقل از روزنامه ورزش ایران ورزشی، سپاهان امسال در فصل نقل و انتقالات کمترین تحرک را داشت و کمترین خروجی هم مربوط به این تیم اصفهانی بود. قهرمان فصل گذشته اکثر بازیکنانش را حفظ کرد. در روزهایی که گفته می‌شد رحمان احمدی دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم از سپاهان جدا خواهد شد و این مهم‌ترین خروجی سپاهانی‌ها محسوب می‌شد، این بازیکن قراردادی دوساله با سپاهان بست تا خیال هواداران این تیم از این بابت نیز راحت باشد. احمدی در روزهایی که شایعات زیادی مطرح می‌شد، کمتر پاسخگوی رسانه‌ها بود و حالا با تمدید دوساله قراردادش حرف‌های زیادی دارد.

*تبریک می‌گویم، دوباره در سپاهان ماندگار شدی؟
ممنون، دنبال شعار دادن نیستم، سپاهان برای من مثل خانه خودم است و واقعا همیشه در اولویت من بوده است و هرگز راضی به جدا شدن از این تیم نبودم، حتی در سال‌های گذشته هم که پیشنهادهای زیادی داشتم، ترجیح دادم در بهترین دوران بازی‌هایم در خدمت این تیم باشم و حالا هم خوشحالم که دوباره در خدمت مردم اصفهان و هواداران سپاهان خواهم بود.

*هواداران سپاهان خیلی پیگیر وضعیت تو بودند و نگرانی زیادی بابت جدایی احتمالی تو داشتند؟
واقعا باید بگویم این حمایت هواداران و نگرانی شان برای من از هر چیز ارزش بالاتری دارد و به امید و عشق همین هواداران حاضر شدم با این شرایط دوباره در سپاهان بمانم. منتی نیست و حضورم در سپاهان و تلاش برای شاد کردن این هواداران را برای خود افتخار می‌دانم.

*در روزهای گذشته خبرهای زیادی در باره جدا شدنت از سپاهان بود؟
بله، درست است گاهی این خبرها درست بودند گاهی هم اغراق می‌شد اما همانطور که گفتم اولویت اولم همیشه سپاهان بوده و هست.

*جریان رفتنت به تبریز چه بود؟ اگر به توافق می‌رسیدی از سپاهان جدا می‌شدی؟
اولا باید یک عذرخواهی از مردم تبریز و مسوولان تراکتورسازی بکنم که نتوانستم در خدمت آنها باشم، قطعا مردم تبریز لایق داشتن بهترین‌ها هستند و برای من هم حضور در این باشگاه افتخار بود اما از روز اول به مسوولان تراکتورسازی گفتم در خدمت این تیم خواهم بود در صورتی که با سپاهان به توافق نرسم. شکی نیست که حضور در تیم بزرگی مثل تراکتورسازی آرزوی هر بازیکنی است.

*اما به نظر می‌رسد اگر به تراکتورسازی می‌رفتی، شرایط بهتری برای بازی داشتی؟
کاملا درست است، نه تنها از نظر بازی کردن برایم بهتر بود، حتی از نظر مالی هم به نفع من بود که به تبریز می‌رفتم اما همانطور که گفتم، سپاهان برای من مهم‌تر از هر چیزی است.

*حتی مهم‌تر از بازی کردن و نفر اول بودن و حتی پول بیشتر؟
می‌خواهم چیزی را بگویم که هواداران سپاهان خودشان به خوبی می‌دانند اما شاید برخی‌ها متوجه نباشند؛ من نه تنها پول کمتری نسبت به تراکتورسازی از سپاهان گرفتم، بلکه قراردادم نسبت به سال گذشته نیز کمتر شد با وجود این حاضر شدم همچنان در خدمت سپاهان باشم.

*مشکلی با شهاب گردان نخواهی داشت؟
هیچ مشکلی ندارم، مگر در سال‌های گذشته مشکلی وجود داشت، هر کس آماده باشد برای تیم به میدان خواهد رفت. من در طول سال‌های گذشته در خدمت سپاهان بودم و حالا هم بدون توجه به حاشیه‌ها در تلاش هستم با بهترین شرایط در خدمت تیمم باشم.

*اینطور به نظر می‌رسید که فرکی تمایل به ادامه همکاری با شما نداشت؟
اصلا اینطور نیست. متاسفانه شایعات همیشه موفق‌تر از واقعیت‌ها پخش می‌شود. اینها همه شایعاتی بود که در طول زمان گفت‌وگوی من با مسوولان سپاهان پخش شد. ضمن اینکه حسین آقا خودش در مصاحبه‌ای گفته بود که من را می‌خواهد. آقای فرکی با کسی تعارف نداشت و به دنبال افتخارات بیشتر برای سپاهان است و اگر بازیکنی در لیستش بود، باشگاه وارد مذاکره می‌شد.

*چند بازی آخر فصل گذشته، نتوانستی برای سپاهان به میدان بروی، فکر می‌کنی بتوانی جایگاه قبلی خودت را به دست بیاوری؟
بله، من در اواخر لیگ شرایط خوبی نداشتم و از نظر بدنی افت کرده بودم که خوشبختانه شهاب توانست بازی‌های خوبی انجام دهد، اما اکنون کاملا آماده هستم تا دوباره بازی‌های خوبی برای تیمم انجام دهم. فکر می‌کنم از نظر بدنی باز هم جای کار دارم و تلاش می‌کنم در اردوهای پیش‌رو به بهترین شرایط بدنی و روحی دست پیدا کنم. مطمئن باشید امسال با تمام قدرت در خدمت سپاهان خواهم بود و دوباره روزهای خوب سپاهان تکرار خواهد شد.

*چه پیش‌بینی از فصل آینده سپاهان داری؟
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما سپاهان برای فصل آینده هدف‌های بزرگتری دارد. حضور بازیکنان خوب در این تیم و بخصوص هدایت تیم توسط حسین آقا باعث شده امیدواری زیادی برای فصل آینده سپاهان وجود داشته باشد. امیدوارم امسال بتوانیم هدیه ویژه‌ای به هواداران سپاهان تقدیم کنیم.

*امسال سپاهان بعد از غیبت در لیگ قهرمانان هم حضور خواهد داشت؟
بله درست است، فکر می‌کنم حسین آقا هم براساس همین شرایط تیم را آماده می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها