X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 87
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

ترمیم چمن امکان پذیر است ولی ترافیک استفاده از فولادشهر به زمین چمن ضربه می‌زند

ترمیم چمن امکان پذیر است ولی ترافیک استفاده از فولادشهر به زمین چمن ضربه می‌زند

چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان که در حال حاضر توسط دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن مورد استفاده قرار می‌گیرد، علاوه بر بازی‌های لیگ مورد استفاده ذوب‌آهن برای تمرینات نیز قرار می‌گیرد و همین مسئله باعث شده که برخی در مورد شرایط آن ابراز نگرانی کنند.

محسن صالحی، مدیر ورزشگاه فولادشهر اصفهان در مورد این مسئله به ایمنا می‌گوید: طبیعتا هر زمین ورزشی ماکسیممی در مورد استفاده دارد و در فصل سرد و زمستان محدودیت‌هایی در مورد استفاده از زمین چمن ورزشگاه فولادشهر وجود دارد و از آنجایی که ما میزبانی از دو تیم را بر عهده داریم، به دلیل ترافیک استفاده، خسارت‌هایی به زمین وارد می‌شود.

او ادامه می‌دهد: به عنوان مثال چند روز پیش بود که دو مسابقه پیاپی در جام حذفی که از فشار قابل توجهی نیز برخوردار است، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن و در دو روز متوالی برگزار شد و این مسئله خسارت‌هایی به زمین چمن ورزشگاه فولادشهر زد زیرا هر مسابقه جام حذفی با توجه به لزوم پیروزی یکی از تیم‌ها در آن، معادل ۳ مسابقه لیگ برتی است.

مدیر ورزشگاه فولادشهر اصفهان تصریح می‌کند: به هر حال این خسارت‌ها غیر قابل جبران نیست و در صورت توجه به شرایط استفاده از این زمین‌ها و زمان‌بندی مناسب برای تمرینات، می‌توان چمن ورزشگاه فولادشهر را ترمیم کرد اما شاید بهتر باشد در مورد استفاده از آن تجدید نظرهایی صورت گیرد.

او ادامه می‌دهد: شرایط ورزشگاه فولادشهر اصلا نگران کننده نیست و ما توان جبران آن را داریم اما این به شرطی است که استفاده تمرینی از ورزشگاه فولادشهر اصفهان تا حدودی کاهش پیدا کند و زمانبندی تمرینات به گونه‌ای باشد که ما بتوانیم نسبت به ترمیم این زمین اقدام کنیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها