X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 تیر 1394, 11:32
کد خبر: 8888
نظرات: 9

حاضر نبودیم به هر قیمتی در سوپر جام بازی کنیم

خوروش: مقابل امیدهای ترینیداد بیش از سی موقعیت گلزنی را از دست دادیم

خوروش: مقابل امیدهای ترینیداد بیش از سی موقعیت گلزنی را از دست دادیم خوروش: مقابل امیدهای ترینیداد بیش از سی موقعیت گلزنی را از دست دادیم
به گزارش طوفان زرد وبه نقل از کاپ رسول خوروش با اشاره به پایان اردوی سپاهان در ترکیه اظهار داشت: شب گذشته به اردوی خود در ترکیه پایان دادیم و به اصفهان بازگشتیم و با نظر کادر فنی بازیکنان 2 روز استراحت خواهند کرد و سپس تمریناتمان را پیگیری خواهیم کرد. ما قبلا سابقه حضور در کمپ بلو را داشتیم و امسال هم مثل سال های گذشته شرایط خوبی در این کمپ برای ما فراهم بود. بازی های تدارکاتی خوبی را انجام دادیم و سعی کردیم نهایت استفاده را از آب و هوای خنک ترکیه ببریم.

وی درباره شکست سپاهان مقابل تیم امید ترینیدادوتوباگو که پیش از این بازی مقابل پرسپولیس شکست خورده بود عنوان کرد: اولا اینکه نتایج بازی تدارکاتی برای ما مهم نیست. ثانیا بهتر است آنهایی که می خواهند به این نتیجه انتقادی وارد کنند خلاصه بازی ما مقابل این تیم را ببینند و بعد اگر انتقادی بود ما در خدمت هستیم. فکر می کنم حدود 30،40 موقعیت صددرصد گل را در این بازی از دست دادیم و کاملا تیم برتر میدان بودیم. اما به هر حال این اتفاقات عجیب در فوتبال رخ می دهد و ما هم گرفتار آن بودیم و شکست خوردیم.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که وضعیت یعقوب کریمی به کجا انجامید خاطرنشان کرد: درباره یعقوب کریمی، خلیلیان و افشارزاده توافقاتی را با هم داشته اند که من از آن بی خبر هستم. کریمی همچنان بازیکن سپاهان است اما در تمرینات ما حضور ندارد. باید دید باشگاه چه تصمیمی درباره او می گیرد.

وی درباره لغو شدن دیدار سوپرجام فوتبال ایران بیان داشت: ما حاضر نبودیم تحت هر شرایطی بازی سوپرجام را برگزار کنیم. البته اتفاق خوبی است که از مدت ها قبل برنامه ریزی شود و بتوانیم چنین دیدار نمادینی را برگزار کنیم. اما اینکه به یکباره بخواهند یک بازی را یک هفته قبل از شروع لیگ در تقویم مسابقات قرار دهند جالب نیست. اگر قصد دارند سوپرجام فوتبال را برگزار کنند از همین حالا باید برای سال آینده برنامه ریزی لازم انجام شود. در ضمن به دلیل رویارویی سپاهان و ذوب آهن در هفته دوم لیگ به نظرم با برگزاری سوپرجام حساسیت آن بازی از بین می رفت.

خوروش در پایان درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده 11 تیم از جمله سپاهان به دلیل بدهی های خود حق فعالیت تا اطلاع ثانوی را ندارند تصریح کرد: به نظرم این موضوع در چند روز آینده حل خواهد شد. این موضوع فقط به سپاهان برنمی گردد و هر اتفاقی که برای تیم های دیگر بیفتد قطعا برای ما هم رخ خواهد داد اما مطمئن باشید اتفاق بدی برای سپاهان در این باره رخ نمی دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها