X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 89
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

کرانچار: مشکل اصلی ما از دست دادن موقعیت های متعدد است/ کاندیدای اصلی قهرمانی هستیم

کرانچار: مشکل اصلی ما از دست دادن موقعیت های متعدد است/ کاندیدای اصلی قهرمانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است مشکلات اخیر این تیم نشات گرفته از خط حمله و فرصت سوزی است و نمی‌توان دروازه‌بان و یا دیگر بازیکنان پست‌های دیگر را مقصر دانست.


زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: از شرایط فعلی رضایت ندارم زیرا امتیازاتی را بی‌دلیل از دست دادیم و بازیکنان باید بدانند نباید در بازی‌های آینده چنین اشتباهاتی را مرتکب شوند.


وی با بیان اینکه در بازی با مس کرمان بی‌دلیل باختیم عنوان کرد: بازیکنان ما در این بازی خوب ظاهر شدند اما خط حمله سپاهان موقعیت‌های زیادی داشت اما با به ثمر نرساندن گل امتیاز را از سپاهان گرفت.


سرمربی سپاهان درباره “سوشاک” بازیکن جدید استرالیایی گفت: این فوتبالیست در بازی فردا به میدان نمی‌رود زیرا که احتیاج دارد بیشتر تمرین کرده و خود را با آب و هوای ایران وفق دهد.


کرانچار پیرامون دروازه‌بان جدید فولاد مبارکه سپاهان گفت: شهاب گردان به هیچ وجه مقصر شکست بازی گذشته نبود. وی دروازه بانی با سابقه درخشان و ملی است که می تواند دوباره ملی پوش شود. مشکل اصلی فولاد مبارکه سپاهان خط حمله است زیرا که نمی‌توانند با وجود موقعیت‌های زیاد گلی به ثمر برسانند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا فاصله زیادی بین خطوط در تیم سپاهان وجود دارد عنوان کرد: زمانی که ببازیم تمام نکات منفی تیم به چشم می‌آید و این مشکل نیز به دلیل باخت ما به چشم آمد اما باز هم می‌گویم که باخت ما به مهاجمان برمی‌گردد و باید این نقص رفع شود.


وی همچنین درباره شهاب گردان و جالوویچ گفت: شهاب گردان را برای قوی‌تر شدن تیم اضافه کرده‌ایم. آینده خوبی پیش روی این دروازه‌بان قرار دارد و باید برای حفظ جایگاه خود و به دست آوردن جایگاهش در تیم ملی بجنگد.


کرانچار درباره استقلال، رقیب اصلی سپاهان در کسب جام قهرمانی عنوان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت اما سپاهان هم خودش را تقویت کرد و با قرارداد با حاج صفی و گردان توانست شانه به شانه استقلال قرار گیرد و جدی‌ترین کاندیدای قهرمانی است.


سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به این سوال که عملکرد فولاد مبارکه سپاهان در نیم فصل دوم چگونه خواهد بود اظهار کرد: هم‌اکنون در جایی قرار داریم که نباید امتیازی را بی‌دلیل از دست بدهیم و در بازی‌های آینده تلاش صددرصدی خود را خواهیم کرد که به صدر جدول برگردیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها