X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 تیر 1394, 22:51
کد خبر: 8915
خبرنگار: majidsad
نظرات: 17

دوست دارم تا وقتی در ایران بازی می کنم در سپاهان باشم

امسال هم، قوی ترین تیم و مدعی اصلی قهرمانی هستیم

امسال هم، قوی ترین تیم و مدعی اصلی قهرمانی هستیم امسال هم، قوی ترین تیم و مدعی اصلی قهرمانی هستیم
یک وقفه 24 ساعته در قصه تمدید قرارداد سپاهان و حاج صفی، کافی بود تا بازار شایعات پیرامون این بازیکن به اوج برسد و در صدر همه، پیشنهاد پرسپولیس. اما خیلی زود این قضیه تمام شد و حاج صفی برای یک سال دیگر در سپاهان ماندنی شد.

امسال هم در سپاهان ماندگار شدی. چرا تصمیم گرفتی باز هم در این تیم بمانی؟
من سالهاست فوتبالم را در اصفهان پیگیری می کنم و خوشحالم که امسال هم قسمت شد در این تیم بمانم. شرایطم همیشه در سپاهان خوب بود و امیدوارم امسال بعد از یک سال غیبت در آسیا بازگشت پرفروغی به مسابقات بین المللی داشته باشیم.

چرا چند روز در تمرینات شرکت نکردی؟ همین غیبت باعث شد شایعات فراوانی ایجاد شود.
چند روزی که در تمرینات، شرکت نکردم دلیل منطقی داشتم. در آن چند روز براي فصل بعد هنوز با مسئولان باشگاه مذاكره نكرده ‌بودم و توافقي هم بین مان حاصل نشده بود. طبيعي بود كه در تمرينات غايب باشم. اما بعد از تمدید قرارداد بلافاصله به تمرین رفتم.

چرا قصه تمدید قراردادت اینقدر طول کشید؟
اتفاقا اصلا هم طول نکشید. نمی دانم چرا در رسانه ها اینطور مطرح شد. بارها گفته ام من سپاهان را دوست دارم و در اين تيم رشد كرده ‌ام. همیشه اولويت من در صورت ماندن در ايران، سپاهان است و اين را قبلا هم گفته ‌ام. مشکلی برای تمدید قراردادم نبود و می توانید این را از مسئولان سپاهان هم بپرسید.

اما اینطور به نظر می رسید که با باشگاه به مشکل خورده ای و حتی گفته شد با پرسپولیس هم مذاکره کردی؟
این حرفها درست نیست. واقعا خودم هم نمی دانم برخی اخبار چطور در رسانه ها منتشر می شود. تمدید قرارداد من به راحتی انجام شد و سر هیچ موضوعی با باشگاه سپاهان به مشکل برنخوردم. من رشد فوتبالی ام را به سپاهان مدیون هستم و دوست ندارم هیچوقت بین من و باشگاه دلخوری پیش بیاید.

اینکه بر سر مسایل مالی مشکل داشتی هم صحت ندارد؟
من شرایطی برای تمدید داشتم و باشگاه هم شرایط خودش را داشت. درنهایت نظرمان به هم نزدیک شد و توافق کردیم. باور کنید هیچ مشکل خاصی نبود.

این درست است که وقتی برای تمدید قرارداد با سپاهان به مشکل خوردی، با پرپسولیسی ها حرف زدی؟
من هیچ مذاکره ای با پرسپولیس نداشتم.

یعنی حتی از طرف پرسپولیسی ها با تو تماس هم گرفته نشد؟
کسانی که من را می شناسند به خوبی می دانند اهل بازارگرمی نیستم. دوست ندارم الان که قراردادم را با سپاهان تمدید کرده ام از پیشنهاداتم حرف بزنم و سر هواداران و باشگاه منت بگذارم. بالاخره هر بازیکنی پیشنهاداتی دارد اما من هیچوقت دوست نداشته ام درباره پیشنهاداتم حرف بزنم. همیشه اولویت من ماندن در اصفهان و بازی برای سپاهان بوده است چون واقعا در این شهر آرامش دارم و سپاهان هم حرفه ای ترین باشگاه ایران است. حقیقت این است که دلم نمی خواهد درباره پیشنهاداتم حرف بزنم چون همه فکر می کنند می خواهم بازارگرمی کنم.

برخی هم اعتقاد دارند تمدید نکردن تو به نوعی بازارگرمی بوده تا مبلغ قراردادت را بالا ببری و سپاهان را تحت فشار بگذاری؟
اینطور نیست. مطالباتی بود که باید پرداخت می شد، شد و خوشبختانه بدون هیچ مشکلی قراردادم را تمدید کردم.

اینکه می گویند تو با یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان با سپاهان قرارداد بستی صحت دارد؟
اصلا اینطور نیست. دیدید که خود باشگاه سپاهان هم این رقم را تکذیب کرد. از رسانه ها خواهش می کنم به اخبار نادرست دامن نزنند. قرارداد من با سپاهان چنین رقمی نیست.

همه می دانند استقلال و پرسپولیس بارها دنبال جذب تو بوده اند اما همیشه جوابت منفی بوده است. چرا دوست نداری بازی در پایتخت و این تیمها را تجربه کنی؟
من برای تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس ارزش و احترام زیادی قایلم اما سپاهان هم برای خودش تیمی بزرگ است. من از اینکه سالها در سپاهان حضور داشتم خوشحالم و همیشه احساس کرده ام در تیمی بزرگ بازی می کنم. سپاهان چیزی کمتر از استقلال و پرسپولیس ندارد و حتی در سالهای اخیر نتایج بهتری هم گرفته است. همانطور که گفتم من در سپاهان آرامش دارم و دوست دارم تا وقتی در ایران بازی می کنم در سپاهان باشم. ما سال حساسی را پیش رو داریم و من می خواهم با تمرکز بالا خودم را برای این سال سخت آماده کنم.

شنیده می شد پیشنهادات خارجی هم داشتی و خودت هم چنین چیزی را می گفتی. پس چرا لژیونر نشدی؟
از هيچ باشگاه اروپايي ‌اي پيشنهاد رسمي نداشتم و چيزي هم به صورت رسمي به‌ دست من نرسيده است. نمي‌دانم اين خبرها چگونه مطرح می شود. من دوست دارم لژیونر شوم و این یکی از اهداف فوتبالی ام است اما تا کنون شرایط آن ایجاد نشده و حتما قسمت نبوده است.

قول قهرمانی می دهی؟
وظیفه من دادن قول قهرمانی نیست اما فکر می کنم شرایط خوبی داریم. فرکی حتما مربی بسیار خوبی است که توانسته ۲ سال پیاپی تیمهایش را قهرمان لیگ کند. فکر می کنم امسال هم مدعی اصلی قهرمانی باشیم. البته از قدرت تیمهایی مثل تراکتورسازی، نفت، استقلال و پرسپولیس غافل نمی شویم و تیمی را دست کم نمی گیریم.
امسال هم، قوی ترین تیم و مدعی اصلی قهرمانی هستیم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها