X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مرداد 1394, 12:39
کد خبر: 9147
خبرنگار: lark
نظرات: 11

حدادی‌فر به حق شایسته عنوان مرد سال فوتبال ایران بود

چرخابی: حق شریفی باز هم خورده شد

چرخابی: حق شریفی باز هم خورده شد چرخابی: حق شریفی باز هم خورده شد
سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به شرایط فنی و اخلاقی حدادی‌فر این بازیکن به حق شایسته عنوان مرد سال فوتبال ایران بود. حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مراسم انتخاب برترین‌های لیگ و با اشاره به انتخاب حدادی‌فر به عنوان مرد سال فوتبال ایران، اظهار کرد: من به طور کامل با فوتبال و شرایط اخلاقی برادران حدادی‌فر آشنا هستم، آنها بازیکنان بسیار با اخلاق و از همه مهم‌تر متعصب به پیراهن تیم هستند.
وی تصریح کرد: در شرایطی که بازیکنان برای یک ریال بیشتر به سرعت باشگاه خود را تغییر می‌دهند حدادی‌فر هیچ‌گاه باشگاه خود را عوض نکرد حتی در شرایطی که ذوب‌آهن در بدترین شرایط از نظر مالی و جایگاه بود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: با شناختی که من از قاسم حدادی‌فر دارم به شما قول می‌دهم حتی اگر ذوب‌آهن به لیگ یک نیز سقوط می‌کرد این بازیکن ذوبی‌ها را رها نمی‌کرد.

وی با اشاره به شرایط فنی قاسم حدادی‌فر افزود: از نظر فنی این بازیکن یک پلی‌میکر فوق‌العاده است که با توجه به شعور بالای فوتبالی دید 360 درجه در بازیش دارد، به نظر من این انتخاب انتخابی بسیار صحیح بود و به خانواده حدادی‌فر و کسانی که این انتخاب صحیح را داشتند، تبریک می‌گویم.

چرخابی در ادامه به انتخاب فرکی به عنوان بهترین مربی سال اشاره و تصریح کرد: به طور معمول مرسوم است تیمی که قهرمان می‌شود مربی‌اش را به عنوان بهترین مربی انتخاب می‌کنند اما ضمن اینکه به آقای فرکی و باشگاه سپاهان تبریک می‌گویم دو مربی دیگر نیز بودند که اگر انتخاب می‌شدند، جای تعجب نداشت.

وی با بیان اینکه علیرضا منصوریان در سه جام حضور داشت، گفت: سرمربی نفت تهران در دو جام تا لحظات پایانی در کورس بود و در آسیا نیز هنوز حضور دارد، یحیی گل‌محمدی هم در شرایطی که ذوب‌آهن در شرایط خوبی قرار نداشت، توانست این تیم را به عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم معرفی کند و با این شرایط باید بگویم هر دوی این مربیان می‌توانستند به عنوان برترین انتخاب شوند.

سرمربی سابق سپاهان با اشاره به انتخاب بحث‌ برانگیز مهدی طارمی به عنوان بهترین مهاجم تاکید کرد: به اعتقاد من انتخاب کاملا درستی در این مورد صورت گرفت و برای این حرفم دلیل دارم.

وی گفت: تیم پرسپولیس را در فصل گذشته در نظر بگیرید که تیمی به طور کامل متلاشی با حواشی بسیار زیاد بود، این تیم از نظر مالی بسیار ضعیف بود و بازیکنی که از تیم گمنام ایران جوان بوشهر در تیمی بدرخشد که در آن نه از نویدکیای پاسور و نه از خلعتبری بازی‌ساز خبری باشد، به طور حتم برازنده این عنوان است.

چرخابی اضافه کرد: طارمی در صورتی که تیم‌های کم حاشیه مانند سپاهان و ذوب‌آهن را انتخاب می‌کرد به طور حتم می‌توانست بسیار بهتر از این کار کند.

وی با اشاره به مهدی شریفی مهاجم سپاهان افزود: به اعتقاد من بازهم حق مهاجم سپاهان مانند فصل گذشته خورده شد چرا که این بازیکن در تیمی که با تعداد زیاد مهاجم سطح بالا فوتبال بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و جای تعجب است که مانند سال گذشته حق این بازیکن خورده شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها