X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مرداد 1394, 17:39
کد خبر: 9173
نظرات: 13

مراسم شب گذشته بیشتر تقسیم عناوین بود تا مراسم انتخاب برترین ها

خوروش: دو سال است حق شریفی را می‌خورند

خوروش: دو سال است حق شریفی را می‌خورند خوروش: دو سال است حق شریفی را می‌خورند
به گزارش طوفان زرد و به نقل از فارس، رسول خوروش در مورد مراسم شب گذشته بهترین های فصل اظهار داشت: در این مراسم انتخاب هایی صورت گرفته که واقعا جای تعجب دارد و باعث شده تا نتوانیم سکوت کنیم و اعتراضی نداشته باشیم.

وی افزود: چطور می شود کسی که به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شده در پست خودش عنوان بهترین را نمی گیرد. اگر تیموریان بهترین هافبک لیگ بوده چرا به عنوان بهترین بازیکن لیگ شناخته نشده است؟ به نظر می رسد مراسم شب گذشته بیشتر تقسیم عناوین بود تا مراسم انتخاب برترین ها.

خوروش ادامه داد: قطعا قضاوت با مردم است اما دو سال است که حق مهدی شریفی را می خورند. سال گذشته عباس زاده را به عنوان پدیده انتخاب کردند. سوال این است الان عباس زاده کجاست؟ امسال هم در حالی که شریفی ۱۲ گل و ۶ پاس گل داده بود را لحاظ نکردند و به راحتی حق او را خوردند.

سرپرست تیم سپاهان با اشاره به اینکه سپاهان بهترین باشگاه ایران است ادامه داد: این مسئله نه تنها از نظر معیارهای فنی در کشورمان بلکه از سوی AFC هم تایید شده است. سپاهان تیمی است که همه چیز آن بر اساس برنامه ریزی و هدف بوده و خوشحالیم که توانسته ایم طبق برنامه پیش رویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها