X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1394, 14:39
کد خبر: 9204
نظرات: 4

باید در نظر گرفت که گرفتن حق فوتبال کار فدراسیون و سازمان لیگ است

خلیلیان: یک دلاورمرد می‌خواهیم که اساسنامه فدراسیون فوتبال را اصلاح کند

خلیلیان: یک دلاورمرد می‌خواهیم که اساسنامه فدراسیون فوتبال را اصلاح کند خلیلیان: یک دلاورمرد می‌خواهیم که اساسنامه فدراسیون فوتبال را اصلاح کند
مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو باخبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد مراسم معرفی برترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته و اعتراض‌ هایی که به برخی از انتخاب‌ها صورت گرفته است، گفت: شما می‌بینید که در مراسم‌های مختلف جهانی از جمله مراسم اسکار یا انتخاب بهترین بازیکن دنیا و آسیا، همیشه چنین مسائلی وجود دارد. به هر حال یک عده محدودی انتخاب می‌شوند و این امکان وجود ندارد که از همه تقدیر شود. در مورد مراسم شنبه شب هم چنین چیزی وجود داشت. ما نباید کل این مراسم را زیر سوال ببریم تا برگزارکنندگان آن دچار بی‌انگیزگی شوند.

وی در ادامه افزود: برگزاری چنین مراسمی یک اتفاق خوب محسوب می‌شود، ولی به هر حال باشگاه‌ها دوست دارند که قهرمان‌هایشان در این مراسم‌ها جایزه بگیرند. در کل اعتقاد دارم باید به این انتخاب‌ها احترام گذاشت و به عوامل برگزاری آن کمک کرد که در آینده انتخابات بهتری داشته باشند. هر چند سال گذشته اشتباهات فاحشی وجود داشت، ولی این مراسم امسال بهتر شده بود و باید آن را به فال نیک گرفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه مهدی شریفی به عنوان پدیده فصل گذشته لیگ برتر انتخاب نشد، خاطرنشان کرد: بازیکنان سپاهان آنقدر بزرگ هستند که این مسائل تأثیری در پیشرفت آنها نداشته باشد. مطمئنا آینده از آن بازیکنانی مثل شریفی، کریمی، سرلک و... است. ما نسبت به این انتخاب‌ها اعتراضی نداشته و اطمینان داریم که این بازیکنان می‌توانند مزد زحمات‌شان را با موفقیت در سپاهان بگیرند. در ضمن این موضوع هم مهم بود که در بخش بهترین مربی و بهترین مدافع، سپاهان توانست عناوین برتر را کسب کند.

خلیلیان در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار تسنیم با اشاره به برخی مشکلات که در اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود دارد، گفت: صحبت من با فدراسیون و سازمان لیگ است. در حال حاضر هیچ‌کدام از باشگاه‌های لیگ برتری در هیئت رئیسه نماینده ندارند و این باعث سرافکندگی لیگ ایران است. از طرفی عدم خودکفایی فوتبال، آینده خوبی را برای فوتبال ما رقم نخواهد زد. این را هم باید در نظر گرفت که گرفتن حق فوتبال کار فدراسیون و سازمان لیگ است.

وی همچنین در خصوص چالش‌های فدراسیون فوتبال با صداوسیما برای دریافت حق پخش تصریح کرد: مطمئناً این موضوعی است که دوستان باید به‌صورت جدی در مورد آن اقدام کنند. این حلال نیست که حق و حقوق فوتبال در دست صداوسیما باشد! از طرفی باشگاه‌ها نیز این حق را دارند که طلب خود را از سازمان لیگ بگیرند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان اظهار داشت: من نمی‌دانم فدراسیون فعلی تا کجا فعالیتش را ادامه خواهد داد، ولی یک دلاورمرد می‌خواهیم که اساسنامه فدراسیون فوتبال را اصلاح کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها