X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1394, 17:35
کد خبر: 9240
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 9

ج مثل جوما ، ج مثل جشن پیراهن!

جشن پیراهن سپاهانی ها برگزار می شود؟

جشن پیراهن سپاهانی ها برگزار می شود؟ جشن پیراهن سپاهانی ها برگزار می شود؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همواره در زمینه برگزاری مراسم های رسمی و استاندارد های رایج بین المللی در عرصه مدیریت باشگاهی زبان زد خاص و عام بوده است.
بطوریکه سال ها پیش با کسب گواهی های بین المللی و ورود به عرصه حرفه ای فاصله ای قابل تامل با سایر باشگاه های کشور ایجاد کرده اند. در سال های گذشته نیز این سپاهانی ها بودند که برای اولین بار مراسمی را با عنوان «جشن پیراهن» برگزار و به استقبال لیگ پیش رو می رفتند. رویدادی که هرچند در آغاز بسیار با کیفیت و در سطح متعارف بین المللی برگزار می شد و همین سطح بالای برگزاری ، سبب الگو برداری کامل یا ناقص سایر باشگاه های لیگ برتری همچون استقلال و پرسپولیس بود اما در میانه راه از رمق افتاد و این رسم سپاهانی ها نیز کم کم به فراموشی سپرده شد.
خوشبختانه اما ، در سال گذشته، به سبب حضور سپاهانی ها در یک برنامه تلویزیونی استانی قبل از آغاز رسمی بازی های لیگ برتر ، بازیکنان سپاهان باری دیگر پیراهن های طلایی خود را به معرض نمایش گذاشتند. رویدادی که هر چند دلیل اصلی حضور سپاهانی ها در یک برنامه تلویزیونی نبود اما دوباره نام «جشن پیراهن سپاهان» را بر سر زبان ها انداخت!
باید دید سپاهانی ها امسال نیز با برگزاری این مراسم که به نوعی رونمایی از پیراهن های جدید طلایی پوشان با برند "JOMA" هم تلقی می شود به استقبال لیگ خواهند رفت یا باری دیگر از مراسمی که خودشان در تقویم سایر باشگاه های ایرانی ثبت کرده اند محروم خواهند ماند؟
جشن پیراهن سپاهانی ها برگزار می شود؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها