X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مرداد 1394, 11:34
کد خبر: 9268
خبرنگار: hamed
نظرات: 16

وقتی که آب سربالا می رود...

آقای بنگر! ضعف خود را پشت قدرت دیگران پنهان نکن

آقای بنگر! ضعف خود را پشت قدرت دیگران پنهان نکن آقای بنگر! ضعف خود را پشت قدرت دیگران پنهان نکن
در حالی که کمتر از سه روز به آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باقی مانده، برخی افراد صحبت هایی می کنند که گویا دچار زود فراموشی شده اند، چرا که همه اتفاقات گذشته را از یاد برده اند.
گرچه این سخنان در همه مواقع مطرح شده و از راویان آن جز این انتظاری نبوده است لکن بعضی مواقع حرفی زده می شود که انسان را وادار به عکس العمل می کند حرف و سخنی که ناشی از ضعف و ناتوانی و البته فراموشی است.
روی سخن با جناب محسن بنگر بازیکن با اخلاق و مدافع تکنیکی تیم پرسپولیس است که در اظهار نظری عجیب مدافع عنوان قهرمانی لیگ را مدعی خیالی معرفی کرده و تیم خود را شانس اول کسب جام لیگ برتر!؟ به نظر می رسد ایشان فراموش کرده اند که جام لیگ چهاردهم به عنوان پنجمین جام قهرمانی لیگ برتر به سپاهان رسید...گویا آقای بنگر از یاد برده اند که نزدیک به یک دهه است، پرسپولیس محبوب شان در حسرت کسب تنها یک جام قهرمانی لیگ قرار دارد در حالی که پس از آخرین قهرمانی پرسپولیس تهران (بی ادعا!) این سپاهان (مدعی خیالی!) بوده که نیمی از قهرمانی های این 8 سال را به نام خود رقم زده است.
شاید بهتر است به ایشان یادآوری کرد که این سخنان هرگز نمی تواند ضعف تیم شما را پنهان کند آن هم پشت قدرت تیم های به واقع مدعی سپاهان، تراکتور و... .
اما در آخر باید امیدوار بود که امسال فاصله تیم سرخ پوش پایتخت از صدر جدول کمتر از این فاصله تا پایین جدول شانزده تیمی فوتبال ایران باشد، چه بسا که این امیدواری محقق شود ؛ گرچه این اتفاق باید با کمی دقت بیشتر سرخ پوشان در بازی سازی، گل زنی و از همه مهمتر نحوه پاس های رو به عقب به دروازه بان همراه باشد.
آقای بنگر! ضعف خود را پشت قدرت دیگران پنهان نکن
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها