X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1394, 09:55
کد خبر: 9359
خبرنگار: lark
نظرات: 5

باقریان از مدیران شایسته اصفهانی است

مهندس نیکفر: از زحمات دکتر خلیلیان سپاسگزاریم

مهندس نیکفر: از زحمات دکتر خلیلیان سپاسگزاریم مهندس نیکفر: از زحمات دکتر خلیلیان سپاسگزاریم
رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از زحمات دکتر مهرزاد خلیلیان سپاسگزاری کرد.

مهندس منوچهر نیکفر در گفتگویی با پایگاه خبری سپاهان اظهار داشت: با توجه به برخی اختلاف نظرها و دیدگاه های هیئت مدیره و دکتر مهرزاد خلیلیان جمع بندی طرفین پایان همکاری بود که این موضوع رسما در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه تصویب شد.

وی ادامه داد: برای دکتر مهرزاد خلیلیان که از مدیران برجسته ورزشی کشورمان هستند و زحمات زیادی را در باشگاه متحمل شدند آرزوی موفقیت و سرافرازی داریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه همچنین در مورد انتخاب مهندس اصغرباقریان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه گفت: وی از مدیران شایسته اصفهانی است که سال ها به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان و همچنین باشگاه فولاد خوزستان دارای کارنامه ای درخشان و تاثیرگذار در حوزه ورزش است و قطعا با هماهنگی هایی که با سیاست های کلان باشگاه و شرکت فولاد مبارکه دارد می تواند در باشگاه سپاهان نیز موفق و افتخار آفرین باشد.

مهندس نیکفر همچنین گفت: هواداران و همه دوستداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اطمینان داشته باشند با مدیرعامل جدید و با عزم هیئت مدیره و حمایت های شرکت فولاد مبارکه، این باشگاه روند موفقیت ها و افتخار آفرینی های خود را به خوبی ادامه می دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها