X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 97
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

خوروش:زمین فولادشهر کیفیت لازم را ندارد

خوروش:زمین فولادشهر کیفیت لازم را ندارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه به دلیل تمرین هر روزه تیم ذوب‌آهن در زمین فولادشهر، چمن ورزشگاه از کیفیت لازم برخوردار نیست.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: زمین چمن ورزشگاه فولادشهر از کیفیت لازم برخوردار نیست و به خوبی کارهای تاکتیکی را نمی‌شود در این زمین پیاده کرد. تیم فوتبال ذوب‌آهن هر روز در این زمین تمرین می‌کند و به همین دلیل چمن کیفیت خود را از دست داده است. سپاهان دو زمین تمرین دارد و ما به ذوب‌آهن پشنهاد می‌کنیم که یکی از زمین‌های تمرین ما را انتخاب کند و در فولادشهر تمرین نکند تا کیفیت زمین حفظ شود.


وی در مورد بازی فردای سپاهان در برابر فولاد خوزستان گفت: بدون شک بازی سختی را در پیش داریم چرا که تیم فولاد تیم خوب و با انگیزه‌ای است که هم اکنون در رده سوم جدول قرار دارد. این تیم از مهاجم خوبی مثل آرش افشین سود می‌برد و ما باید کاملا هوشیار باشیم.


خوروش تصریح‌کرد: “میلان سوشاک” مدافع استرالیایی سپاهان می‌تواند در این دیدار بازی کند، هر چند که کادر فنی باید تشخیص بدهد که او بازی کند یا نه. ما برای این بازی هیچ محروم یا مصدومی نداریم و فوتبال غیر قابل پیش بینی است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای کسب ۳ امتیاز تلاش خواهیم کرد.


تیم فوتبال سپاهان فردا(یکشنبه) از ساعت ۱۵ در فولادشهر به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها