X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مرداد 1394, 12:34
کد خبر: 9701
خبرنگار: lark
نظرات: 9

مهاجمی برای دیروز، امروز و فردا

از اختتامیه تا افتتاحیه، شریفی همچنان گل می‌ زند

از اختتامیه تا افتتاحیه، شریفی همچنان گل می‌ زند از اختتامیه تا افتتاحیه، شریفی همچنان گل می‌ زند
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهانی‌ها در اولین بازی لیگ پانزدهم دو نیمه کاملا متفاوت را تجربه کرد و همانطور که در 45 دقیقه اول یکی دو موقعیت مناسب را به هدر داد در 45 دقیقه دوم جبران مافات کرد و با زدن یک گل حساس اولین 3 امتیاز لیگ پانزدهم را به سپاهان هدیه داد.
البته با وجود حرکت تمرین شده و تاکتیکی بازیکنان سپاهان بر روی گل تیمشان نباید از جایگیری دقیق شریفی هم گذشت که درست در نقطه کور مدافعان استقلال خوزستان قرار گرفت و توپی را که آنچنان هم در مسیر حرکتش قرار نداشت با یک ضربه سر شیرجه‌ای به زاویه مخالف فرستاد تا هیچ کاری از دست دروازه‌بان خارجی و آماده استقلال برنیاید.
این گل بازی افتتاحیه لیگ را به کام سپاهانی‌ها شیرین کرد و باز هم نام مهدی شریفی را به عنوان یکی از مهاجمان حاضر در کورس آقای گلی مطرح کرد. درست در هفته‌ای که سجاد شهباززاده با زدن دو گل در شهر مشهد در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفت شریفی هم نشان داد که چیزی برای آقای گل شدن کم ندارد. البته مهاجم جوان سپاهانی‌ها که سومین سال حضور خودش در بالاترین سطح فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد شاید به اندازه دو همبازی دیگر خودش در خط حمله یعنی خلعتبری و پریرا شهرت و اسم و رسم نداشته باشد ولی از لحاظ انگیزشی شرایط بسیار متفاوتی دارد و به جای پرداختن به حواشی فوتبال و تسویه حساب آنی با همبازی‌هایش آن هم در مقابل دوربین‌های تلویزیونی حواسش را به موفقیت تیمش داده است.
با این وجود از لحاظ فنی شریفی همچنان مرد اول خط حمله سپاهان است و سپاهانی‌ها فراموش نکرده‌اند که او با گلزنی در بازی اختتامیه فصل گذشته مقابل سایپا یکی از عوامل اصلی قهرمانی سپاهان هم لقب گرفت و امسال هم کارش را از بازی افتتاحیه آغاز کرد تا همه چیز برای پشت سر گذاشتن یک فصل رویایی آماده باشد البته به شرطی که این بار سازمان لیگ دست از انتخابهای سلیقه‌ای خودش بردارد و حق را به بازیکنی بدهد که واقعا شایسته دریافت جایزه است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها