X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مرداد 1394, 17:50
کد خبر: 9768
نظرات: 11

بازیکنان سپاهان بهترین بازیکنان دنیا هستند

باقریان: محرم شناسنامه سپاهان بعد از انقلاب است

باقریان: محرم شناسنامه سپاهان بعد از انقلاب است باقریان: محرم شناسنامه سپاهان بعد از انقلاب است
مدیرعامل سپاهان گفت:‌ محرم شناسنامه سپاهان بعد از انقلاب است و در کسب قهرمانی‌های این باشگاه بیشترین زحمت را کشیده است.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از فارس، اصغر باقریان در خصوص جلسه صبح امروزش با حسین فرکی و اعضای کادر فنی گفت: در مورد سیاست گذاری‌ها براساس اهداف باشگاه به صحبت پرداخته و چارچوب‌هایی مشخص شد تا هر کس به نحو احسن بتواند کار خود را انجام دهد. هرچند که کادر فنی به وظایف خود به خوبی رسیدگی می‌کند اما شیوه های کاری را برحسب اهداف باشگاه تنظیم می‌کنیم تا هرکس به وظیفه خود بهتر عمل کرده تا بتوانیم به اهدافممان برسیم.

وی ادامه داد: بنده صحبت‌های کادر فنی را بخصوص حسین فرکی را در جلسات جداگانه‌ای که داشتیم گوش کردم و راه‌کارهایی نیز ارائه شد. مهمترین بخش باشگاه سپاهان، تیم فوتبال است و به نوعی این تیم ویترین باشگاه محسوب می‌شود که امیدوارم این صحبت‌ها در طول فصل ثمرات خود را آشکار سازد. در مجموع امروز یکسری تقسیم کار صورت گرفت. همچنین در مورد مسابقات لیگ، وضعیت بازیکنان و البته حضور در آسیا صحبت‌هایی نیز انجام شد.

باقریان گفت: از کادر فنی و سرپرستی موافقت و رضایت کامل وجود دارد و همه به کار خود ادامه خواهند داد و اصولا بنده با کسی مشکل ندارم. البته امروز جلسه دیگر با کانون هواداران برگزار کردیم که ‌آن‌ها نیز آمادگی صد در صد خود را برای حمایت از باشگاه سپاهان در فصل پیش‌رو انجام دادند تا ان شاءالله در فصل جدید و رقابت‌های پیش‌رو نتیجه لازم را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه فردا قبل از تمرین در جلسه دیگری با بازیکنان شرکت خواهیم کرد افزود: امروز به کادر فنی گفتم بازیکنان سپاهان بهترین بازیکنان دنیا هستند اما باید تلاش کرد تا این بازیکنان بتوانند در جهت اهداف باشگاه عمل کرده و اهداف سپاهان را محقق کنند.

وی یادآور شد: از نظر من خلعتبری حتی از مسی هم بهتر است و یا عقیلی از پیکه بازیکن سرتری محسوب می‌شود چون عقیلی و خلعتبری بازیکنان تیم ما هستند و در جهت اهداف باشگاه حرکت می‌کنند اما مسی یا پیکه ربطی به ما ندارند و اصولا با آن‌ها کاری نداریم.

باقریان در مورد دیدارهای سپاهان در ورزشگاه فولادشهر گفت: البته برای هفته آینده ذوب آهن میزبان دربی است اما در مجموع در این خصوص مشکلی نداریم.

وی در مورد بدهی‌های سپاهان یادآور شد: قرار است بدهی‌هایمان از طریق مطالبات سپاهان از سازمان لیگ پرداخت شود و در این مورد هم مسئله‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل سپاهان در مورد مشکل به وجود آمده بین خلعتبری و غفوری که در دیدار سپاهان مقابل استقلال خوزستان به وجود آمده است گفت: اتفاقا امروز با خلعتبری مفصل صحبت کردم و مشکل خاصی نبود هرچند که یک بخش از این موضوع طبیعی است. این بحث هم شوخی و یا جدی خیلی مشکل‌زا نبود و خلعتبری هم قول داد در آینده با آمادگی کامل در خدمت تیم باشد.

باقریان در مورد وضعیت محرم نویدکیا و اینکه گفته می‌شود او از سپاهان قهر کرده است گفت: هنوز نتوانسته‌ام با محرم صحبت کنم. محرم شناسنامه سپاهان بعد از انقلاب است. در کسب قهرمانی‌های سپاهان او بیشترین زحمت را کشیده و کمک شایانی به این باشگاه کرده است. در هر صورت باید با نویدکیا صحبت کنم تا ببینم خواسته‌هایش چیست.

وی با بیان اینکه امروز با فرکی در مورد وضعیت محرم صحبتی انجام نشد در پاسخ به این سوال که آیا شایعه قهر نویدکیا را شنیده است یا خیر گفت: از زمانی که آمده‌ام محرم را ندیده‌ام حال اینکه خودش اعلام کرده مصدوم هستم از این موضوع خبر ندارم اما حتما در دستور کارم است تا جلسه ای را با نویدکیا برگزار کرده تا پیگیر وضعیتش باشم.

باقریان گفت: شاید محرم بخواهد مدتی استراحت کند اما اگر هم مصدوم باشد و نتواند به کار ادامه دهد باید حتما همیشه در کنار تیم باشد. قرار نیست در صورت بازی کردن فقط بخواهد در کنار ما باشد او جزیی از افتخارات سپاهان است و باید همواره در کنار ما باشد تا بتوانیم از وجود این بازیکن استفاده کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها