X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1394, 14:57
کد خبر: 9825
نظرات: 4

ای کاش دربی اصفهان در هفته اول لیگ برگزار می‌شد

عقیلی: دربی اصفهان معمولاً زیبا و پرموقعیت است

عقیلی: دربی اصفهان معمولاً زیبا و پرموقعیت است عقیلی: دربی اصفهان معمولاً زیبا و پرموقعیت است
به گزارش طوفان زرد هادی عقیلی در مورد شرایط سپاهان، دربی اصفهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:
تسنیم: به نظر تو برخورد زودهنگام سپاهان و ذوب‌آهن و اینکه هر دو تیم آمادگی 100درصدی ندارند، در کیفیت دربی اصفهان تأثیر منفی نخواهد گذاشت؟
فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. دربی اصفهان معمولاً زیبا و پرموقعیت است و هر دو تیم خوب بازی می‌کنند، به‌ویژه سپاهان. تیم ما همیشه در دربی فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشته و موفق عمل کرده است. امیدوارم این بار هم بازی جذابی انجام شود.
تسنیم: شانس کدام تیم برای برد در دربی بیشتر است؟
شانس هر دو تیم برابر است. همیشه قبل از شروع مسابقه دو تیم شانس برابری دارند. ای کاش این بازی در هفته اول برگزار می‌شد تا به‌نوعی سوپرجام ایران برگزار شود.
تسنیم: در مورد تیم ذوب‌آهن چه صحبتی داری؟
من بیشتر می‌توانم در مورد تیم خودمان صحبت کنم. سپاهان در اکثر بازی‌ها و شاید بهتر بگویم در 90 درصد بازی‌ها نسبت به حریفانش بهتر بازی می‌کند و امیدوارم در این بازی هم تیم برتر باشیم. البته ذوب‌آهن واقعاً تیم خوبی است و حتی در نیم‌فصل اول پارسال هم که نتیجه نمی‌گرفتند خوب فوتبال بازی می‌کردند.
تسنیم: چرا برای سپاهان کم گل می‌زنی؟
دو فصل پیش پنج گل زدم، ولی پارسال فقط یک گل زدم. شاید این کم گل زدن به خاطر بدشانس باشد. البته باید مسائل تاکتیکی را هم در نظر گرفت. پارسال در زمان مربیگری کرانچار در حملات یا ضربات ایستگاهی من جلو می‌رفتم، ولی حالا با تشخیص فرکی، عبدالله کرمی جلو می‌رود.
تسنیم: باقریان، مدیرعامل جدید سپاهان گفته که تو از پیکه مدافع بارسلونا بهتر هستی. در این مورد چه صحبتی داری؟
ایشان به من لطف دارد و راستش را بخواهید نمی‌دانم چه بگویم. من نمی‌توانم درمورد پیکه صحبت کنم. آنها واقعاً در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی می‌کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها