X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مرداد 1394, 10:34
کد خبر: 9923
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 14

عقده گشایی به سبک بی محتواها!

عکس / روح روان پریشی در بانک ورزش!

عکس / روح روان پریشی در بانک ورزش! عکس / روح روان پریشی در بانک ورزش!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سایت به اصطلاح محترم بانک ورزش که طی ماه ها و سال های گذشته با انتشار ده ها مطلب، از کینه توزی خود بر علیه تیم سپاهان اصفهان و هوادارانش پرده برداری کرده بود، در آخرین حرکت خود مطلبی را با عنوان «عکس/ روح جوانمردی در دربی اصفهان!» منتشر کرده است.
در تیتر این مطلب که با استناد بر صحبت های سرپرست سپاهان ، دربی نصف جهان بر خلاف دربی تهران در کمال آرامش ، برادری و در عین حال جذابیت کامل عنوان شده است بانک ورزش کوشیده است پس از ساعت ها جستجو،با درج تنها یک عکس از التهاب نبرد سپاهان و ذوب آهن در میدان، با رد صحبت های سرپرست سپاهان تناقضی را اثبات کند!
جالب تر آنجاست که پیش از مطرح کردن این تناقض، سایت بانک ورزش به سبک کودکانه ای وابستگی خود به تیم های پایتخت را عیان کرده ، معتقد است باید به جای نگاه 0 یا 100 کمی منطقی تر نگاه کرد.

حال آنکه اگر معیار نمره دهی به دربی اصفهان و تهران «نگاهی منطقی» قرار گیرد و تاریخچه هماوردی ها به صورت ریزبینانه در مواردی همچون چشم نوازی ، تعداد گل ، اخطارها و اخراج ها ، تعصب بازیکنان ، رفتار تماشاگران ، حواشی و البته همان «روح جوانمردی» بررسی شود ، نمره 0 برای دربی تهران به مراتب بزرگ، و به دور از منطق و واقعیت است!
عکس / روح روان پریشی در بانک ورزش!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها