X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مرداد 1394, 14:09
کد خبر: 9932
نظرات: 2

حرف‌هایی که درباره محرم مطرح می‌شود، صحت ندارد

خوروش: بازیکنان ما برای پیروزی در دربی انگیزه بسیار بالایی دارند

خوروش: بازیکنان ما برای پیروزی در دربی انگیزه بسیار بالایی دارند خوروش: بازیکنان ما برای پیروزی در دربی انگیزه بسیار بالایی دارند
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا جلسه‌ای بین محرم و مدیران باشگاه برگزار شده، گفت: حرف‌هایی که درباره محرم، باشگاه و برگزاری جلسات مطرح می‌شود صحت ندارد و نمی‌خواهیم دیگر درباره این موضوع صحبت کنیم.

رسول خوروش با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آستانه دربی اصفهان اظهار داشت: امسال ما برای نخستین بار با ترکیب کامل تمرینات و اردوهای تدارکاتی را برگزار کردیم و به همین دلیل در شرایط آمادگی خوبی قرار داریم.
وی افزود: دربی اصفهان همیشه از بازی‌های جذاب و دیدنی لیگ بوده است و بازیکنان ما هم برای پیروزی در این دیدار انگیزه بسیار بالایی دارند با اینکه چندین دوره است دربی را نباخته‌ایم و امیدوار هستم امسال هم پیروز میدان باشیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه محرم نویدکیا در دربی امسال غایب است، گفت: متاسفانه آسیب‌ دیدگی لئوناردو پادوانی هنوز هم به طور کامل برطرف نشده و در این بازی هم قادر به همراهی تیم نیست.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا جلسه‌ ای بین محرم و مدیران باشگاه برگزار شده، بیان کرد: حرف‌هایی که درباره محرم، باشگاه و برگزاری جلسات مطرح می‌شود صحت ندارد و نمی‌خواهیم دیگر درباره این موضوع صحبت کنیم.
خوروش درباره تغییر ساعت دربی تصریح کرد: ما از ابتدا هم به تغییر ساعت این دیدار معترض بودیم اما به هرحال این تغییر اجبار بود و باید به آن عمل کنیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره انتخاب محسن قهرمانی به عنوان داور این دیدار تاکید کرد: آقای قهرمانی از داوران خوب کشور ما هستند و باید به ایشان این بازگشت را خوش‌آمد بگوییم و مشکلی هم با قضاوت ایشان نداریم.
وی به شرایط چمن ورزشگاه فولادشهر اشاره و خاطرنشان کرد: زمین ورزشگاه در هفته نخست بد نبود و به احتمال زیاد این هفته به دلیل حضور ۲ تیم همشهری شرایط چمن هم بهتر می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها