X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مرداد 1394, 15:48
کد خبر: 9988
خبرنگار: HSH
نظرات: 6

من نگران طرفداران و مردم هستم

فرکی: از مصدومیت بازیکن حریف خوشحال نمی‌شوم

فرکی: از مصدومیت بازیکن حریف خوشحال نمی‌شوم فرکی: از مصدومیت بازیکن حریف خوشحال نمی‌شوم
به گزارش طوفان زرد ، حسین فرکی در نشست خبری شهرآورد فوتبال اصفهان اظهار داشت: ابتدا روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک می‌گویم و به خاطر انعکاس اخبار آز آنها تشکر می‌کنم.
وی افزود: بازی فردا دومین تجربه من در فصل جدید و دربی اصفهان است. دربی قبلی با نتیجه تساوی تمام شد و در فصل جدید، قرعه ما را مجبور کرد در هفته دوم روبه روی هم بایستیم.
سرمربی سپاهان ادامه داد: دو تیم از لحاظ امتیاز و عملکرد در بازی قبلی برعکس هم بودند اما بازی ما خانگی بود و توانستیم در آن مسابقه پیروز شویم.
فرکی گفت: برای هر دو تیم اصفهانی آروزی موفقیت دارم و امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی برگزار شود و دو تیم برابر بازی کنند و اتفاقات بد مانند ده نفره شدن یک تیم، پیش نیاید.
وی بیان داشت: من دوست دارم تیمم برنده دربی باشد و امیدوارم بازیکنانم فردا بازی خوبی انجام دهند و در آینده هم بتوانیم به عنوان نماینده اصفهان در لیگ برتر خوب کار کنیم.
فرکی در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی میلاد سرلک به صورت فیکس در بازی برابر استقلال خوزستان آیا امکان فیکس بودن او در بازی فردا هم وجود دارد یا خیر گفت: ما طرفدار این هستیم که در طول فصل به جوانان میدان بدهیم و آنها بتوانند در فوتبال به همراه سپاهان پیشرفت کنند و حتی به تیم ملی دعوت شوند.
وی افزود: بخش اول که مربوط به ما می‌شود را ما انجام می‌دهیم اما بخش دوم و اصلی به خود جوانها بازمی‌گردد و خوشحال می‌شوم که در کنار فرصت دادن به این جوان‌ها بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. من این عمل را تجربه کرده‌ام و چنانچه نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم ممکن است دستاورد خوبی نباشد.
فرکی در مورد مصدومیت قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن گفت: من از دیداری که در آن بازیکن اصلی حریف مصدوم باشد خوشحال نمی‌شوم و این موضوع هیچ خوشایند من نیست و برای حدادی‌فر هم آرزوی سلامتی دارم. مطمئن هستم بود و نبود این بایکنان در کیفیت بازی تأثیر خواهد داشت.
سرمربی سپاهان در مورد مصدومان تیمش تصریح کرد: در بازی قبل نتوانستیم از پادوانی استفاده کنیم و با نظر کادرفنی و پزشک تیم در بازی فردا هم نمی‌توانیم از وجود او بهره ببریم.
وی در مورد تشویق شدن محرم نویدکیا در سالن 25 آبان در جریان مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: خوشحال می‌شوم که محرم و سپاهان در هر فضایی تشویق شوند. این چیزی است که تاریخ نشان می‌دهد و کسی نمی‌تواند تاریخ را نابود کند و تشویق کردن محرم همیشه اتفاق خواهد افتاد.
فرکی در مورد تغییر ساعت شهرآورد اصفهان گفت: ما همیشه برای اتفاقات فوتبال چند برنامه داریم و در مورد تغییر ساعت بازی از یک هفته قبل فکر کرده بودیم و آمادگی لازم برای هر برنامه‌ای را داریم.
وی اضافه کرد: اگر بازی ساعت 9 برگزار شود من نگران طرفداران و مردم هستم و امیدوارم با توجه زمان برگشت آنها، اتفاق بدی برای مردم و هواداران نیفتد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها