X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1394, 10:18
کد خبر: 14782
نظرات: 9

به جمع مدعیان باز می گردیم

کریمی:اسم علی کریمی به من انگیزه می‌دهد

کریمی:اسم علی کریمی به من انگیزه می‌دهد کریمی:اسم علی کریمی به من انگیزه می‌دهد
من هم یک علی کریمی دیگر هستم و فکر می‌کنم بتوانم بیشتر پیشرفت کنم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان جذابیت‌های خاصی دارد. بازی این هفته این 2 تیم هم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بود که با تساوی پر گل 2- 2 و البته موقعیت‌های زیاد به پایان رسید. یکی از این موقعیت‌ها شوت سنگینی بود که علی کریمی هافبک سپاهان از پشت 18 قدم زد و از بالای دروازه با فاصله کمی به بیرون رفت. این شوت اگر گل می‌شد و سپاهان 2- صفر جلو می‌افتاد شاید کار پرسپولیس برای گرفتن یک امتیاز خانگی هم سخت می‌شد اما شوت کریمی با بدشانسی به بیرون رفت تا در نهایت این بازی با تساوی به پایان برسد. با تساوی و البته جذابیت‌های زیاد. علی کریمی بازیکن خلاق و شوتزن سپاهان که تازه از سر تمرین برگشته بود، درباره بازی با پرسپولیس، شوت محکمی که زد، شباهت اسمش با اسطوره پرسپولیس و... با ایران ورزشی صحبت می‌کند.
بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس داشتید اما در نهایت با تساوی به پایان رسید.
فکر می‌کنم بازی این هفته ما با پرسپولیس خیلی هیجان‌انگیز و البته خیلی خوب بود. تیم ما در نیمه اول برتر از حریف بود و خیلی خوب کار می‌کرد اما در نیمه دوم با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران و بحث میزبانی، پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و خیلی خوب کار کرد که در نهایت هم بازی با تساوی به پایان رسید.
شما در نیمه اول یک شوت سرکش زدی که با فاصله کمی به بیرون رفت...
بله، شاید اگر من کمی به دروازه نزدیک‌تر بودم شوتم بیرون نمی‌رفت و توی چارچوب قرار می‌گرفت اما فاصله من با دروازه کمی دور بود که همین مساله باعث شد توپ با فاصله یک متری از دروازه به بیرون برود.
شاید اگر این شوت گل می‌شد، نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد چون در این صورت سپاهان 2- صفر جلو می‌افتاد و کار برای پرسپولیس سخت می‌شد...
دقیقا همینطور است. اگر ما 2- صفر می‌شدیم ورق برمی‌گشت و می‌توانست همه چیز به سود ما پیش برود. اینطور حاشیه امنیت‌مان بالا می‌رفت و کار برای پرسپولیس سخت می‌شد. این شوت می‌توانست خیلی به ما کمک کند که متاسفانه گل نشد تا بازی با تساوی به پایان برسد.
فکر می‌کنی چرا حساسیت بازی سپاهان و پرسپولیس اینقدر بالا رفته و همیشه بازی‌هایشان جذاب است؟
خب پرسپولیس که از قدیم بهترین تیم آسیا بوده، سپاهان هم در 10، 15 سال اخیر بدون شک بهترین تیم ایران است. به هر حال تقابل این 2 قطب فوتبال، می‌تواند جذاب باشد و حساسیت‌های زیادی داشته باشد.
البته شاید از این 10، 15 سال اخیر باید این فصل را کم کرد چون سپاهان این فصل در حد و اندازه نامش ظاهر نشده.
به هر حال فرصت زیاد است و می‌توانیم جبران کنیم.
اما الان سپاهان تیم دهم جدول است.
درست است که تیم دهم هستیم اما فکر می‌کنم 10، 12 امتیاز بیشتر با صدر جدول فاصله نداریم.
10، 12 امتیاز زیاد نیست؟
زیاد هست اما می‌شود جبران کرد.
یعنی امیدوار هستید که تا پایان فصل بتوانید در میان تیم‌های بالای جدول و کسب سهمیه آسیا قرار بگیرید؟
صددرصد امیدوار هستیم. به هر حال 12 بازی مانده و این یعنی 36 امتیاز. ما اگر در ادامه بازی‌ها امتیاز از دست ندهیم و بردهای پشت سر هم بیاوریم، می‌توانیم جایگاه خوب تیم را برگردانیم.
بازگشت لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی حضور این 2 بازیکن می‌تواند به این هدف‌تان کمک کند؟
خب این 2 بازیکن از بهترین‌های فصل گذشته بودند که فکر می‌کنم تاثیرگذاری زیادی در نتایج تیم دارند. پادو و شیمبا بازیکنان خیلی باکیفیتی هستند که فکر می‌کنم بتوانند به جایگاه تیم کمک کنند. شاید اگر این 2 بازیکن در نیم فصل اول حضور داشتند جایگاه تیم‌مان از این خیلی بهتر می‌شد.
بازگشت آنها شاید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم خیلی کمک کند. این رقابت‌ها را با توجه به حواشی اخیر چطور ارزیابی می‌کنی؟
رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت است. تیم ما نسبتا خوب شده که می‌تواند هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی به دست بیاورد. امیدوارم بتوانیم در آسیا، سپاهان همیشگی باشیم و از پس همه حریفان بربیاییم.
از اینکه با یکی از اسطوره‌های محبوب پرسپولیس تشابه اسمی داری، چه حسی داری؟
حس خاصی ندارم. من هم یک علی کریمی دیگر هستم و فکر می‌کنم بتوانم بیشتر پیشرفت کنم. بالاخره من فرصت خوبی پیش رو دارم و باید از موقعیت‌هایم بهتر استفاده کنم.
این مساله به شما انگیزه می‌دهد؟
بله، تشابه اسمی با اسطوره پرسپولیس انگیزه من را بالا می‌برد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها