X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 خرداد 1395, 16:51
کد خبر: 18156
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

یورو 2016 - فرانسه

تغییر نام شهری در ولز به «بیل» برای قدردانی از مهاجم کهکشانی‌ها

تغییر نام شهری در ولز به «بیل» برای قدردانی از مهاجم کهکشانی‌ها تغییر نام شهری در ولز به «بیل» برای قدردانی از مهاجم کهکشانی‌ها
ولزی‌های برای تقدیر از ستاره سرشناس‌ تیم‌ ملی فوتبال کشورشان نامی شهری در این کشور را «بیل» گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، «بالا» شهری کوچک در شمال کشور ولز به طور موقت به «بیل» تغییر نام داده است تا به این شکل از گرث بیل، ستاره تیم ولز تقدیر شود.
مقامات شهر بالا برای تجلیل از سرشناس‌ترین بازیکن فوتبال کشورشان که گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا هم هست، تصمیم گرفته‌اند که در مدت برگزاری رقابت‌‌های یورو 2016، نام شهرشان را به بیل تغییر دهند.
بیل نه تنها سهم به‌سزایی در صعود ولز به مرحله نهایی یورو 2016 داشت بلکه در اولین بازی ولزی‌ها در این رقابت‌ها نیز گلی زد که به پیروزی 2 بر یک کشورش برابر اسلواکی کمک کرد و به این ترتیب محبوبیت خود برای مردم کشورش را چند برابر کرد.
حالا ولزی‌ها منتظر تماشای یک نمایش درخشان دیگر از بیل در بازی برابر همسایه بزرگ‌شان، انگلیس هستند و در صورت کسب پیروزی در این بازی جواز صعود به مرحله بعد را کسب خواهند کرد.
تیم ملی ولز امروز از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) به وقت تهران در شرایطیی به مصاف انگلیس می‌رود که در هیچ یک از چهار بازی اخیرش برابر این تیم موفق به کسب پیروزی نشده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها