X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 خرداد 1395, 17:18
کد خبر: 18157
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

سعی می کنم برای خاطر کشورم تمام قد ایستادگی کنم

آردا از انتقادهای ظالمانه مایوس شده است

آردا از انتقادهای ظالمانه مایوس شده است آردا از انتقادهای ظالمانه مایوس شده است
آردا توران از انتقادهای غیر منصفانه علیه او در پی نمایش ضعیف برابر کرواسی که به باخت 1-0 ترکیه منجر شد، دلگیر است و امید دارد تا در برابر اسپانیا جبران کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش 11، کاپیتان تیم ملی ترکیه می گوید که مستحق انتقادهایی که از او می شود نیست.
او اعتراف کرد که تیم ترکیه در گروه خود بهترین نیست اما او همیشه تمام تلاشش را صرف موفقیت کشورش کرده است.
توران به سایت رسمی یوفا گفته است:
من بد بازی کردم و موثر نبودم. البته چنین بازیهایی هم سر راه بازیکن قرار می گیرد. من تلاشم راخواهم کرد تا در بازی بعدی بهتر باشم.
اما برای من سخت است بفهمم که چرا مردم با من اینطور برخورد می کنند. من بیشتر از 90 بار پیراهن تیم ملی کشورم را پوشیده ام و بازی های بد هم داشته ام. اما همه بازی های بدم به اندازه انگشتان یک دست هم نمی شود.
من سعی می کنم برای خاطر کشورم تمام قد ایستادگی کنم.
ترکیه احتیاج به نتیجه ای خوب برابر اسپانیا دارد تا بختش برای صعود حفظ شود. توران معتقد است که آنها می توانند همگان را متعجب کنند.
آردا ادامه داده است:
اسپانیا تیم محبوب مسابقات است. آنها تیمی اند که توپ را بیشتر در اختیار می گیرند. ما به میدان خواهیم رفت تا بهترین بازی خود را انجام دهیم و امتیاز بگیریم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم شانسمان بالا خواهد رفت. اسپانیا تیم بسیار قدرتمندی ست. اما آنها هم تیمی هستند که همانند ما با 11 بازیکن بازی می کنند. ما تا به آخر با آنان خواهیم جنگید.
من دوستان بسیاری در تیم های اسپانیایی دارم. زیبایی فوتبال به همین است. این روزها همه یکدیگر را می شناسند. ویدئوی تحلیل یکدیگر را می بینند. بنابراین گمان نمی کنم که در این بازی تیمی مزیتی یا ضعفی داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها