X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1395, 00:00
کد خبر: 16660
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

هر سه شنبه به یاد او...

با شهدای دیار سپاهان

با شهدای دیار سپاهان با شهدای دیار سپاهان
در جایی که همواره اخبار ورزشی و تیتر های پر تب و تاب آن، همه ما را به سوی خود سوق می داد؛ تصمیم گرفتیم هر هفته تیتری بزنیم از قهرمان ها، قهرمان های واقعی دیار سپاهان؛ پس برآن شدیم تا هر سه شنبه با بیان برگی از زندگینامه یک شهید، فضای مجازی هواداران طلایی را عطر آگین کنیم.





یادی از شهدای بیست و چهارم فروردین ماه:
شهید حیدرعلی پولادچنگ، شهید نجفقلی محمدی جوزدانی، شهید مصطفی کریمی قرطمانی، شهید سیدمصطفی موسوی، شهید منصور بهرامی، شهید غلامعلی براتیه، شهید مجید جدیدی هفدانی، شهید ماشاءالله عامری مقدم، شهیداحمدرضا رهنما، شهید هوشنگ صفایی هفشجانی، شهید حسین مسگری، شهید مهدی جورابدوز، شهید احسان حبیب زاده قهرود
با شهدای دیار سپاهان

با شهدای دیار سپاهان: شهید غلامعلی مهرورز
سي‌ام دي 1342، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش کریم، بازنشسته بود و مادرش تاجماه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. بيست و چهارم فروردين 1360، در بندرماهشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.


با شهدای دیار سپاهان: شهید علیرضا ابراهیم زاده
پنجم شهريور 1343، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش حسن، بافنده بود و مادرش بتول نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. نجار بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. بيست و چهارم فروردين 1361، در بوکان بر اثر اصابت گلوله به قلب هنگام درگیری با گروه های ضد انقلاب شهيد شد. تا کنون اثری از پیکرش بدست نیامده است.


با شهدای دیار سپاهان: شهید سیداسدالله فیاض دستگردی
دوم آبان 1341، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش سیدمصطفی، کشاورز بود و مادرش زهرا نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. بيست و چهارم فروردين 1362، در ابوغریب عراق بر اثر اصابت ترکش به سر و کتف شهيد شد. مزار او در گلزار شهدای دستگرد واقع است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها