X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 بهمن 1394, 10:26
کد خبر: 14546
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

بانوی پیر و یک پله تا صدر!

بانوی پیر و یک پله تا صدر! بانوی پیر و یک پله تا صدر!
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

اولین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس را تیم های لیورپول و نوریچ سیتی در ورزشگاه کاور رود برگزار کردند که در پایان این تیم میهمان بود که موفق شد در دقیقه آخر و در دیداری دراماتیک به پیروزی برسد. بازی دو تیم منچستریونایتد و ساوتهمپتون با نتیجه 0 - 1 به سود ساوتهمپتون به اتمام رسید. وستهام و منچستر سیتی به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. در مهمترین بازی این هفته چلسی در ورزشگاه امارات میهمان آرسنال بود که در پایان توانست حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در این بازی مرته ساکر با تکل خشن خود جلوی ضد حمله چلسی را گرفت و با کارت قرمز داور مواجه شد. دقایقی بعد نیز آبی های لندن از فرصت به دست آمده استفاده کرد و در دقیقه 23 با شوت زیبای دیگو کاستا به گل رسید. در پایان این هفته لستر سیتی با 47 امتیاز صدرنشین است.

بانوی پیر و یک پله تا صدر!

در هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا، میلان میهمان امپولی بود که سرانجام هر دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند. اینترمیلان در ادامه روند ضعیفش طی هفته های اخیر در جوزپه مه آتزا نیز نتوانست از پس کارپی بر آید تا در نهایت مقابل این تیم به تساوی 1-1 رضایت دهد. تک گل اینتر را پالاسیو در دقیقه 39 به ثمر رساند. برای کارپی نیز لاسانا در دقیقه 93 موفق به گلزنی شد. ضمن اینکه کارپی در دقیقه 83 با اخراج پاسکیوتی 10 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کرد. تیم فوتبال یوونتوس در جدال حساس برابر رم با گلزنی ستاره جوان آرژانتینی خود به برتری دست یافت. شاگردان آلگری با تداوم بردهای خود 45 امتیازی شده و در رده دوم جدول سری آ قرار گرفتند. ناپولی با 47 امتیاز صدرنشین است. همچنین این برد یازدهمین پیروزی متوالی بانوی پیر در فصل جاری رقابت های سری آ است که رکورد امسال بایرن مونیخ با ده برد را شکست.


بیست و دومین هفته از لوشامپیونه با برد پرگل پاری سن ژرمن برابر آنژه آغاز شد. تیم فوتبال تروا میزبان خود، لیل را با نتیجه 3 -1 مغلوب کرد. موناکو با 4 گل تولوز را در هم کوبید و لیون و مارسی در قالب دیداری حساس به مصاف هم رفتند و در آخر موفق به کسب یک امتیاز شدند.


دو تیم هامبورگ و بایرن مونیخ در اولین دیدار از نیم فصل دوم رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که بایرن مونیخ در پایان توانست با حساب 2-1 از سد میزبان عبور کند. هر دو گل شاگردان گواردیولا را لواندوفسکی به ثمر رساند. در دیداری حساس تیم های بوروسیا دورتموند و مونشن گلادباخ در ورزشگاه بروسیا پارک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان توماس توخل به سختی توانستند از سد حریف خود بگذرند. در پایان هفته هجدهم بایرن مونیخ با 49 امتیاز صدرنشین است.


از سری رقابت های لالیگای اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و یکم و در اندلس میهمان مالاگا بود که این بازی در نهایت با پیروزی دو بر یک بارسلونا به پایان رسید. شاگردان انریکه با یک بازی کمتر در صدر جدول قرار دارند. در ادامه دیدار های این هفته دو تیم اتلتیکومادرید و سویا در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که در انتها این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار پربرخورد داور 8 کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان دو تیم نشان داد. ویتولو در دقیقه 62 این دیدار از تیم سویا با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. زیدان سرمربی جدید رئال مادرید در اولین بازی خارج از خانه رئال از زمان حضور او روی نیمکت در خانه بتیس متوقف شد. کهکشانی ها در نیمه دوم موقعیت های بسیار زیادی داشتند اما آدان دروازه بان اسبق رئال مادرید تبدیل به سوپرمن بتیس شده بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها