X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 مرداد 1395, 08:52
کد خبر: 19571
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نویدکیا عذرخواهی کرد و برگشت

ویسی: تکرار قهرمانی ام با سپاهان سخت است

ویسی: تکرار قهرمانی ام با سپاهان سخت است ویسی: تکرار قهرمانی ام با سپاهان سخت است
سرمربی سپاهان گفت:هر چند 14 بازیکن ما نسبت به گذشته تغییر کرده اند اما امیدوارم سپاهان را به آن چه که مستحقش است برسانم.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در پایان مراسم اهدای جوایز بهترین های سال اظهار داشت: تیم ما با آن شرایط قهرمان کشور شد. نظر کارشناسان هم برای من قابل احترام است. امیدوارم لیاقت این عنوان را داشته باشم.
وی افزود: تکرار این عنوان با سپاهان خیلی سخت است اما این تیم شخصیت خود را نشان داده است. هر چند 14 بازیکن ما نسبت به گذشته تغییر کرده اند اما امیدوارم سپاهان را به آن چه که مستحقش است برسانم.
سرمربی سپاهان در ارتباط با بازگشت نویدکیا به تیم اذعان داشت: محرم هم برگشت. قبلا هم همه چیز خوب بود اما اختلافاتی با پیشکسوتان رخ داده بود که با یک نامه عذرخواهی همه مشکلات حل شد.
وی درباره این که کدام یک از مربیان دیگر لایق حضور در کاندیداهای بهترین مربی بودند گفت: همه مربیان لیاقت داشتند. همه آن ها برای من قابل احترام و دوست داشتنی هستند و امیدوارم که همه با تیم های خود موفق باشند. ما با همه کری خوانی داریم اما با همه رفیق هستیم. برانکو و یحیی هم لایق بودند که بهترین مربی شوند اما رای بر این بود که من بهترین مربی شوم.
ویسی درباره سیستم این تیم گفت: سیستم اصلی ما 4-2-3-1 است اما ممکن است در برخی بازیها هم با 3 مدافع بازی کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها