X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آبان 1395, 08:23
کد خبر: 21014
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

تساوی دربی بی روح روهر در لانه زنبورها

تساوی دربی بی روح روهر در لانه زنبورها تساوی دربی بی روح روهر در لانه زنبورها
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
تساوی دربی بی روح روهر در لانه زنبورها

از سری رقابتهای لیگ برتر انگلیس در هفته ی هفتم، آرسنال میهمان ساندرلند بود و موفق شد این تیم را چهار بر یک شکست دهد.نخستین گل آرسنال که توسط الکسیس سانچز به ثمر رسید، پنجاهمین گل وی در صد و ششمین بازی برای توپچی ها بود و پیش از به ثمر رسیدن آن آرسنالی ها 22 پاس رد و بدل کرده بودند که در این فصل سابقه نداشته یک گل پس از این تعداد پاس به ثمر برسد.

دیگر نکته جالب این دیدار دبل اولیویه ژیرو تنها هفت دقیقه پس از ورود به زمین بود.وی در دقیقه 69 به زمین آمد و در دقایق 71 و 76 برای تیمش گلزنی کرد.شاگردان گواردیولا در منچسترسیتی نیز همانند آرسنال میهمان خود،وست برومویچ، را چهارتایی کردند تا پس از عدم پیروزی در شش دیدار متوالی بالاخره سه امتیاز خارج از خانه شیرین را کسب کند.شیاطین سرخ در خانه مقابل برنلی و در مقابل واکنش های بسیار خوب دروازه بان این تیم کاری از پیش نبرد و بدون گل متوقف شدند.با حساب این بازی،زلاتان ابراهیموویچ در شش دیدار اخیر تیمش موفق به گلزنی نشده و بار دیگر از سال 2007 این رکورد منفی را تکرار کرد. علیرغم تساوی خانگی مقابل حریف، قرمزپوشان شهر منچستر موفق شدند در زمینه ی شوت به دروازه رکورد شکنی کنند.آنها مقابل برنلی با زدن 37 شوت به سمت دروازه رکورد بیشترین شوت به دروازه رکورد بیشترین شوت به سمت دروازه حریف را از فصل 2003-2004 که شمارش ضربات آغاز شد به ثبت برسانند.
لیورپول، دیگر میهمان هفته ی دهم این رقابتها بود که چهار گل وارد دروازه میزبانش،کریستال پالاس،کرد و در مقابل دو گل نیز دریافت کرد.لیورپولی ها از چهار سفر جاری خود به لندن و مصاف با آرسنال، تاتنهام،چلسی و کریستال پالاس موفق به کسب 10 امتیاز از12 امتیاز ممکن شدند.آنها در سال 2016 در لیگ برتر هشت بار و در تمام دیدار ها سیزده بار موفق شده اند چهار گل یا بیشتر وارد دروازه حریفان کنند.
در ادامه روند خوب تیم های میهمان مقابل میزبانانشان، چلسی موفق شد دو بر صفر در خانه ی ساوتهمپتون به پیروزی برسد. ادن هازارد با زدن یکی از گل ها،پنجمین گل خود را برای چلسی به ثمر رساند که این از تعداد گلهای کل فصل پیش وی(4گل) هم بیشتر بوده است.
در انتهای هفته دهم، منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول، هر سه با 23 امتیاز و تنها بخاطر تفاوت در تفاضل گل به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.چلسی 22 امتیازی رده چهارم را به خود اختصاص داد و منچستریونایتد در رتبه هشتم ایستاد.


هفته نهم بوندسلیگا آلمان با پیروزی خارج از خانه بایرن مونیخ پیگیری شد.باواریایی ها از دیدار مقابل اگزبورگ با درخشش روبن و لواندوفسکی سه بر یک پیروز بازگشتند.
جدال سرد و بی روح دورتموند و شالکه در دربی روهر گلی به همراه نداشت و دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند.

این چهارمین دیدار متوالی زنبور ها تحت هدایت توخل بود که با پیروزی برای آنها همراه نشد.در پایان این هفته از بوندسلیگا، بایرن مونیخ با 23 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و دورتموند با فاصله گرفتن از جمع مدعیان رتبه ششم را از آن خود کرد.


از سری رقابتهای هفته دهم لالیگا اسپانیا رئال مادرید در خانه آلاوز میهمان این تیم بود و میزبان را چهار بر دو در هم کوبید. رونالدو سی و هشتمین هتریک خود را در این دیدار به ثبت رساند.هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال اسپانیا بیشتر از رونالدو هتریک نکرده است.البته رونالدو می توانست با گل کردن پنالتی از دست رفته اش خود را چهار گله کند اما این اتفاق نیفتاد تا این پنالتی دوازدهمین پنالتی از دست رفته ستاره پرتغالی باشد.

تیم دوم شهر مادرید نیز در وینستنه کالدرون پذیرای مالاگا بود و میهمان را چهار بر دو شکست داد.
آبی اناری پوشان در نیوکمپ به مصاف گرانادا رفتند و با برتری یک گله، پیروزی خفیفی را بدست آوردند تا 1500 مین دیدار خود در این ورزشگاه را با پیروزی پشت سر بگذارند.آنها در این 1500 دیدار، 1119 پیروزی،238 تساوی و 143 شکست را تجربه کرده اند.رافینیا با به ثمر رساندن تک گل تیمش آمار خود را به پنج شوت به چهارچوب و پنج گل رساند.
در پایان این هفته،رئال مادرید با 24 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز با اختلاف دو و یک امتیازی نسبت به رئال مادرید در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.


یازدهمین هفته از سری آ ایتالیا با پیروزی دو بر یک شاگردان آلگری در یوونتوس مقابل ناپولی همراه بود نکته جالب این دیدار به ثمر رسیدن گل برتری بیانکونری توسط هیگواین بود.وی پس از گلزنی مقابل تیم سابق خود خوشحالی نکرد.آث میلان یک بر صفر از سد پسکارا عبور کرد تا باخت سنگین به جنوا را به فراموشی بسپارد.بسته نگه داشتن دروازه روسونری توسط دوناروما 17 ساله پنجمین کلین شیت خود را رقم زد و با این آماربیشتر از تمام دروازه بان ها در پنج لیگ معتبر قاره سبز کلین شیت کرده است.

رم در غیاب توتی، ستاره چهل ساله خود،که به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نکرده بود،به مصاف امپولی رفت و مقابل این تیم بدون گل متوقف شد.شاگردان فرانک دی بوئر در ادامه نتایج ضعیفشان مقابل میزبان خود سامپدوریا یک بر سفر شکست خورد تا موقعیتشان در جدول بدتر از قبل شود.
با پایان این رقابتها در هفته یازدهم، یوونتوس، آ اس رم و آث میلان به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار گرفتند. اینتر میلان نیز رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد.


در آغازین دیدار از یازدهمین هفته لوشامپیونه فرانسه پاری سن ژرمن با نک گل ادینسون کاوانی بر لیل غلبه کرد.لیون دو بر یک از سد میزبان خود تولوز گذشت.موناکو از مصاف با سنت اتین نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکرد.جدال مارسی و بوردو نیز بدون گل مساوی به پایان رسید و دو تیم به یک امتیاز از این دیدار بسنده کردند.
در پایان یازدهمین هفته از این رقابتها نیس با 29 امتیاز صدر جدول را به تسخیر خود در آورد.موناکو و پاری سن ژرمن هم امتیاز با یکدیگر بر پله های دوم و سوم تکیه زده اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها