X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1395, 11:52
کد خبر: 22103
خبرنگار: hamed
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

بایرن مونیخ دو امتیاز مهم را از دست داد!

بایرن مونیخ دو امتیاز مهم را از دست داد! بایرن مونیخ دو امتیاز مهم را از دست داد!
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
بایرن مونیخ دو امتیاز مهم را از دست داد!

حساس ترین دیدار بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس را باید به نبرد شیرهای لندن و آرسنال اختصاص داد. دیدار تیم های اول و چهارم جدول که فرصتی برای شاگردان ونگر برای کم کردن فاصله با صدر بود، فرصتی که با شکست 3 بر 1 از بین رفت تا حالا چلسی با فاصله ای 9 امتیازی با تاتنهام رده دومی، تکیه محکمی بر صندلی اولی جزیره زده باشد.
برتری بی اثر تاتنهام برابر میدلزبرو، خوش اقبالی دو تیم شهر منچستر و شکست لیورپول مقابل هال سیتی، از اتفاقات مهم این هفته از لیگ برتر جزیره بود.

بوی قهرمانی چلسی بیش از همیشه از انگلستان، احساس می شود.



از سری رقابتهای هفته بیست و یکم لالیگا اسپانیا در جدال اتلتیکو مادرید و لگانس، شارگردان سیمئونه کار بسیار آسانی پیش رو داشتند و به راحتی موفق شدند با دوگل فرناندو تورس سه امتیاز خانگی را کسب کنند تا از کورس قهرمانی در لالیگا عقب نمانند.
آبی اناری پوشان کاتالانیا، با درخشش مسی و با 3 گل موفق به برتری برابر بیلبائو شدند تا جذابیت لالیگا در هفته های آتی بیشتر و بیشتر شود. درحالی که همه چشم های این دوتیم به نتیجه دیدار رئال و سلتاویگو بود، بدلایل آماده نبود زمین مسابقه این دیدار به زمان دیگری موکول شد.
در جدول لالیگا اسپانیا، شاگردان زیدان با یک امتیاز بیشتر از بارسلونا و البته دو دیدار کمتر، صدرنشین هستند.


هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال باشگاهی در آلمان، توقف بالانشینان را به همراه داشت. مونیخی ها که با گل زود هنگام لواندوفسکی از شالکه پیش افتادند تنها 4 دقیقه این برتری را حفظ کردند و دقیقه 13 نالدو گل تساوی را به ثمر رساند، نتیجه ای که 77 دقیقه پابرجا ماند و دو امتیاز حساس از دست بایرن مونیخ مدعی پرید.
این دو امتیاز وقتی ارزشمند تر جلوه می کند که از سمت دیگر لایپزیش رده دومی، با یک گل برابر دورتمند شکست خورد و فرصت ایجاد فاصله برای قرمز پوشان مونیخ هدر رفت.
پس از پایان نوزده هفته از بوندس لیگا، بایرن مونیخ 46 امتیازی با فاصله 4 امتیاز از لایپزیش، صدرنشین است.


مهمترین ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابتهای سری آ ایتالیا، را باید به نبرد یوونتوس و اینتر اختصاص داد. دیداری که خوان کودرادو، در آن برتری راه راه پوشان شهر تورین را رقم زد. اگر چه آس رم با 4 گل فیورنتیا را در هم کوبید، برتری یووه همچنان فاصله 7 امتیازی تورینی ها با دوم جدول را حفظ کرد. ناپولی رده سومی هم با 7 گل در دیداری بسکتبالی، بولونیا را تحقیر کرد. هتریک همسیک و مرتنس در این دیدار از نکات جالب توجه بود.
در پایان هفته بیست و سوم، یوونتوس با 57 امتیاز صدرنشین بلامنازع سری آ است و تیم های رم و ناپولی با 50 و 48 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.


بدون شک حساس ترین رقابت فصل لیگ های اروپایی را باید از سرزمین ناپلئون پیگیری کرد. جایی که سه تیم با فاصله تنها 3 امتیاز درحال تلاش برای کسب جام لوشامپیونه هستند. در هفته بیست و چهارم این رقابت ها،موناکو صدرنشین با برتری 2 بر 1، در خانه مون پلیه، صدرجدول را در دستان خود حفظ کرد.
در کنار برج ایفل نیز پی اس جی موفق شد با همین نتیجه لیل نگون بخت را شکست دهد.گل دقیقه 91 لوکاس مورا، پاریس سنت ژرمن را در کورس نگه داشت.
نیس نیز با برتری یک گله برابر سنت ایتن، خود را در فاصله 3 امتیازی با موناکو صدرنشین نگه داشت تا همچنان لوشامپیونه فرانسه با حساسیت دنبال شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها