X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 آذر 1395, 08:30
کد خبر: 21290
خبرنگار: khani
نظرات: 7

با بدشانسی موقعیت‌هایمان گل نمی‌شود

بهزادی‌كریمی: خارج از خانه بهتر هستیم

بهزادی‌كریمی: خارج از خانه بهتر هستیم بهزادی‌كریمی: خارج از خانه بهتر هستیم
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی با فولاد خوزستان تیم برتر میدان بودیم اما با بدشانسی نتوانستیم بازی را با پیروزی تمام كنیم.

به گزارش طوفان زرد ، فرید بهزادی كریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد تساوی خانگی تیم فوتبال سپاهان مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ بازی خوبی را با توجه به شرایط تیمی مناسبی كه داشتیم مقابل فولاد ارائه دادیم. این شانس را داشتیم كه برنده از زمین خارج شویم. فولاد خوزستان هم عملكرد خوبی داشت اما سپاهان به مراتب بازی بهتر و روان‌تری را به نمایش گذاشت.

وی افزود: در كل توپ و میدان در اكثر اوقات در اختیار سپاهان بود اما فولاد فقط چشم به ضد حمله‌ها داشت و روی یكی از همین موقعیت‌ها توانست یک پنالتی از ما بگیرد و توسط آن به گل برسد. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم كه با بدشانسی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل كنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره اینكه چرا این تیم سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد، گفت: دقیقاً اینكه در چند بازی، در لحظات آخر بازی برده را با تساوی عوض كردیم نشان از بدشانسی سپاهان است. در بازی با فولاد واقعاً خوب بودیم و تیم كاملاً هماهنگ بازی می‌كرد اما با از دست دادن موقعیت‌ها در نهایت كار را با تساوی عوض كردیم.

بهزادی‌كریمی درباره بازی بعدی سپاهان مقابل گسترش فولاد كه توانست 10 نفره استقلال را متوقف كند، اظهار داشت:‌ گسترش تیم بسیار خوبی است و بازیكنان خوبی هم دارد اما با این حال ما به دنبال 3 امتیاز هستیم تا بدشانسی‌های خودمان را پایان ببخشیم. این مسئله برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم بدشانسی در دو بازی اخیر را تمام کنیم.

وی در پایان گفت: متأسفانه سپاهان در داخل خانه نتایج لازم را نگرفته و تیمی بوده‌ایم كه خارج از خانه بهتر نتیجه گرفته‌ایم. به همین خاطر برای پیروزی به تبریز می‌رویم تا ناكامی‌های اخیر در نتیجه‌گیری را خاتمه دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها