X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1396, 17:46
کد خبر: 24525
خبرنگار: lark
نظرات: 0

داربی زودهنگامی بود

مدایم زاده: هر دو تیم استان حساسیت خاصی برای خودشان دارند

مدایم زاده: هر دو تیم استان حساسیت خاصی برای خودشان دارند مدایم زاده: هر دو تیم استان حساسیت خاصی برای خودشان دارند
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با بیان اینکه داربی زود هنگامی بود، گفت: ذوب آهن قدر را از هفته سوم خواهید دید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا منطقه اصفهان، مدایم زاده پس از شکست سنگین تیمش در داربی اصفهان اظهار کرد: من روزهای خوبی برای تیمم می بینم. این ذوب آهن نصف ذوب آهنی است که انتظارش را داشتم. بازیکنانم در نیم فصل بعدی جبران می کنند.
وی با بیان اینکه سپاهان تیم آماده ای است که از اشتباهات ما استفاده کرد، گفت: ناگفته نماند که باید مسائل داوری و آفسایدهای امروز بررسی شود، زیرا اگر این مسائل نبود شاید نتیجه به گونه ای دیگر رقم می خورد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه بر روی بازیکن فشار زیادی است و داور باید میدان داری کند، افزود: من به شما قول می دهم از هفته سوم ذوب آهن قدر را ببینید.
وی ادامه داد: بعد از کشمکش های آینده سازان و سپاهان بچه ها تقسیم شدند نفراتی هم جذب کردیم و مطمئنا در ادامه نیز هماهنگ تر می شویم.
مدایم زاده در خصوص دروازه بان تیمش گفت: دروازه بان اصلی ما سه روز قبل از این دیدار آسیب دید و غریب زاده در بازی امروز درون دروازه قرار گرفت، البته با توجه به اینکه برای اولین بار در چنین بازی بزرگی بود عملکرد خوبی داشت و مطمئن باشید در پایان فصل غریب زاده یک زمرد خواهد شد.
وی با بیان اینکه ما خانم ها همه با هم دوست هستیم، گفت: هر دو تیم استان حساسیت خاصی برای خودشان دارند و اگر به جوانان میدان دهیم می توانیم به جایگاه خوبی برسیم.
مدایم زاده ضمن بیان اینکه چمن فولادشهر زیر کشت است، افزود: در ورزشگاه فولادشهر میزبان بازی هایمان هستیم و در غیر این صورت در شفق میزبان خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها