X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1396, 18:02
کد خبر: 24526
خبرنگار: lark
نظرات: 0

حواشی دیدار فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن اصفهان

سر دادن شعار قهرمانی توسط هواداران سپاهان/ اعتراض سرمربی ذوب آهن به تصمیمات داور

سر دادن شعار قهرمانی توسط هواداران سپاهان/ اعتراض سرمربی ذوب آهن به تصمیمات داور سر دادن شعار قهرمانی توسط هواداران سپاهان/ اعتراض سرمربی ذوب آهن به تصمیمات داور
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایرنا، تیم های فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه صفاییه مبارکه اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
تیم فوتبال بانوان سپاهان در شهرآورد اصفهان با نتیجه 7 بر 3 تیم ذوب آهن را شکست داد و 3 امتیازی شد.
** تیم فوتبال سپاهان که پس از جنجال های اخیر تیم آینده سازان میهن نجف آباد به صورت مستقل در لیگ فوتبال تیم داری می کند با داشتن برخی بازیکنان تیم آینده سازان در ترکیب خود به میدان رفت و حضوری پر قدرت به نمایش گذاشت.
** زهره کودایی دروازه بان و فاطمه عادلی دفاع وسط به عنوان 2 بازیکن اصلی تیم ذوب آهن به دلیل آسیب دیدگی در این بازی حضور نداشتند. فاطمه عادلی مدافع ملی ‌پوش تیم فوتبال آینده‌سازان نجف‌ آباد، در فصل جدید با انعقاد قراردادی یکساله به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.
** زهرا غریب زاده دروازه بان تیم ملی جوانان اولین تجربه حضور در میدان بزرگ مسابقه فوتبال را داشت که به جای زهره کودایی دروازه بان اصلی تیم ذوب آهن در چهارچوب دروازه این تیم قرار گرفت.
** بازیکنان و هواداران تیم سپاهان پس از این پیروزی به شادی و بیان شعارهای ویژه سپاهان (سپاهان قهرمان میشه، خدا میدونه که حقشه) پرداختند.
** سرمربی تیم ذوب آهن روی داوری و آفسایدهای این بازی انتقاد داشت.
** پدران و برادران برخی بازیکنان حاضر در میدان مسابقه، از فواصل دور این بازی را نظاره گر بودند.
** آقایان عکاس که از سوی برخی رسانه ها برای ثبت لحظات این بازی در حاشیه زمین ورزشگاه حضور داشتند پس از پایان نیمه اول به بیرون ورزشگاه هدایت شدند اما دقایقی پس از آغاز نیمه دوم دوباره اجازه حضور یافتند و از جایگاه خبرنگاران به عکاسی مشغول شدند.
** مسئولان باشگاه سپاهان که میزبانی این دیدار را برعهده داشتند در ورزشگاه حاضر نبودند.
** مسئول ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن اصفهان از جایگاه تماشاگران این بازی را دنبال کرد.
** درحالی که در روزهای پیش از بازی اعلام شد که برای ایاب و ذهاب بانوان عکاس و ورزشی نویسان وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است، خبرنگاران و عکاسان با یک دستگاه مینی بوس فرسوده از اصفهان به مبارکه منتقل شدند.
** در حالی که خبرنگاران و عکاسان به ویژه بانوان خبرنگار از مطبوعات و خبرگزاری های مختلف برای پوشش خبری و تصویری این رویداد حوزه ورزش بانوان به ورزشگاه صفاییه مبارکه رفتند اما مسئولان میزبانی شایسته و مناسبی از آنها نداشتند و حتی یک بطری آب نیز در ورزشگاه پیدا نمی شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها