X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مهر 1396, 15:58
کد خبر: 24541
خبرنگار: lark
نظرات: 0

امیدوارم بتوانیم از بازی‌هایی که میزبان هستیم فیلمبرداری کنیم

فرهمند: ما با تجربه تر از ذوب آهنی‌ها بودیم

فرهمند: ما با تجربه تر از ذوب آهنی‌ها بودیم فرهمند: ما با تجربه تر از ذوب آهنی‌ها بودیم
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: هنوز اول لیگ است و نمی‌توان پیش بینی کرد، هم ذوب آهنی‌ها و هم ما خوب کار کردیم ولی ما با تجربه تر بودیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از برنا از اصفهان، الهام فرهمند در مورد پیروزی تیمش در دربی اصفهان، اظهار کرد: بازی سختی بود. تیم ما دیر بسته شد و ناهماهنگ بودیم اما با صحبت‌های مربی در بین دو نیمه، بچه‌ها در نیمه دوم هماهنگ تر ظاهر شدند.
وی با بیان اینکه بازی قشنگی بود، ادامه داد: هم ذوب آهن و هم ما خوب کار کردیم. البته ابتدای لیگ هستیم و نمی‌توانیم پیش بینی کنیم. به ذوب آهنی‌ها تبریک می گویم زیرا خوب بازی کردند. اما، ما با تجربه تر بودیم.
فرهمند با بیان اینکه تمام تلاش مان را برای قهرمانی می‌کنیم، گفت: بازی بعدی با پارس جنوبی است این تیم تازه به لیگ آمده و شناختی نداریم و باید در ۱۰ دقیقه اول بتوانیم این تیم را آنالیز کنیم.
وی در پاسخ به این صحبت که عدم شناخت و آنالیز حریف قبل از بازی، یکی از ضعف‌های فوتبال بانوان است، گفت: صد درصد. متاسفانه فیلمبرداری از بازی‌ها نمی‌شود، اما الان که تحت نام سپاهان به میدان می‌رویم، امیدوارم بتوانیم از بازی‌هایی که میزبان هستیم فیلمبرداری کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها