X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آبان 1396, 13:31
کد خبر: 24690
خبرنگار: lark
نظرات: 3

تمام بازیکنان ما برای بازی با سپاهان انگیزه دارند

جعفری: سپاهان تیم قدرتمندی است

جعفری: سپاهان تیم قدرتمندی است جعفری: سپاهان تیم قدرتمندی است
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با بیان این که این تیم بدون مصدوم به دیدار سپاهان می‌رود گفت: میزبان بازی با سپاهان هستیم و یک امتیاز شهرداری بم را راضی نمی‌کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت ورزش بانوان؛ مرضیه جعفری در گفتگو با سایت ورزش بانوان اظهار کرد: روز یکشنبه بازی مهمی برابر سپاهان اصفهان در پیش داریم و تمام بازیکنان ما برای این بازی انگیزه دارند تا بتوانند با کسب یک پیروزی دیگر در صدر جدول باقی بمانند اما در مورد بازی نمی توان پیش بینی قبلی داشت و همه چیز به کارکرد بازیکنان در روز مسابقه دارد.
وی افزود: تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم و از هر نظر آماده بازی هستیم و خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم و با توجه به این که بازی در شهر بم برگزار می شود می خواهیم با امتیاز کامل این بازی را به پایان ببریم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: سپاهان تیم قدرتمندی است و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره مند است و در این بازی هر ۲ تیم برای برد انگیزه دارند و این ، بازی را زیبا خواهد کرد اما با توجه به میزبانی ما ، یک امتیاز شهرداری بم را راضی نخواهد کرد.
جعفری تاکید کرد: حساسیت های بازی از نظر روانی روی بازیکنان شهرداری بم اثری ندارد البته طبیعی است که بازیکنان هر دو تیم برای موفقیت در این بازی اضطراب خاص خود را داشته باشند اما ما با تمرکز کافی وارد میدان می شویم و برای ما کسب ۳ امتیاز مهم است و نه نام حریف گرچه به حریف قدرتمندمان کاملا احترام می گذاریم و انتظار بازی سختی داریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها