X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1396, 09:18
کد خبر: 24994
خبرنگار: lark
نظرات: 0

بازی نکردن استقلال خوزستان به ضرر ما تمام شد

شهبازی: مقابل سیرجان محکوم به برد هستیم

شهبازی: مقابل سیرجان محکوم به برد هستیم شهبازی: مقابل سیرجان محکوم به برد هستیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: برای ماندن در کورس قهرمانی، بازی هفته آینده مقابل شهرداری سیرجان را باید ببریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سمیه شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: جمعه هفته جاری با استقلال خوزستان مسابقه داشتیم که این تیم به دلیل داشتن مصدومان زیاد حاضر نشد بازی کند و نتیجه 3 بر صفر به نفع ما شد.
وی افزود: بازی نکردن برابر استقلال خوزستان از یک نظر خوب است، به این خاطر که ما از ابتدای فصل تمریناتمان را دیر شروع کردیم و بچه‌ها هم هنوز از نظر بدنی خیلی آماده نیستند پس فرصت خوبی است که برای بازی هفته آینده‌مان با سیرجان از الان خوب آماده شوند، البته با توجه به برنامه تمرینی فشرده و بدنسازی که برایشان در نظر داریم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: از طرفی هم انجام نشدن مسابقه این هفته به ضررمان شد چرا که می‌توانستیم با زدن گل‌های بیشتر تفاضل گلمان را نسبت به تیم‌های دوم و چهارم جدول که با یکدیگر هم‌امتیاز هستیم، بالا ببریم.
وی به بازی سخت این هفته سیرجان مقابل تیم بم اشاره کرد و ادامه داد: به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سیرجان در رده سوم قرار داریم پس خیلی خوب می‌شد اگر با استقلال خوزستان بازی می‌کردیم و قبل از روبه‌رو شدن با این تیم کرمانی تعداد گل‌هایمان را بالا می‌بردیم.
شهبازی عنوان کرد: در مورد سیرجان باید بگویم این تیم، تیم جوان و در عین حال باتجربه‌ای است که سه، چهار سال جزو مدعیان بوده و بسیار خوب و قدرتمند است.
وی با بیان اینکه جمعه هفته آینده بازی در کرمان انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به این دلیل که بازی در زمین خودشان است، کار ما را کمی سخت می‌کند اما برای جبران باختمان مقابل بم باید این مسابقه را ببریم چراکه برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها