X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آذر 1396, 14:43
کد خبر: 25162
خبرنگار: lark
نظرات: 0

سعی کردیم به لحاظ روحی روانی بچه‌ها را آماده کنیم

شهبازی: راهی جز برد مقابل نماینده سنندج نداریم

شهبازی: راهی جز برد مقابل نماینده سنندج نداریم شهبازی: راهی جز برد مقابل نماینده سنندج نداریم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی روز جمعه را باید ببریم چون راه دیگری جز برنده شدن و گرفتن سه امتیاز نداریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، سمیه شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز جمعه با راه‌یاب ملل سنندج در صفائیه مسابقه داریم؛ تیمی که با بازی‌ها و نتایجش نشان داده تیم خوبی است.
وی افزود: در بازی قبل مقابل سیرجان به خاطر اشتباهات فردی بازیکنان در نیمه دوم مسابقه و داشتن چند بازیکن محروم و مصدوم نتوانستیم آنطور که انتظار داشتیم ظاهر شویم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان عنوان کرد: در طول هفته سعی کردیم به لحاظ روحی روانی بچه‌ها را آماده کنیم؛ نقاط قوتشان را به آن‌ها یادآوری کردیم و متذکر شدیم که این باشگاه، باشگاه بزرگی است و بازیکنان هم بازیکنان بزرگی هستند.
وی ادامه داد: الان در حال حاضر از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر می‌برند و آنطور که قول داده شده اگر مصدوم‌ها هم برگردند، می‌توانیم با همان ترکیب اصلی‌مان بازی کنیم و قوی برویم جلو تا یک نتیجه خوب بگیریم.
شهبازی تصریح کرد: تیم سنندج، تیم خوبی است؛ یک تیم یکدل و یکدست که همین می‌تواند برایشان یک امتیاز مثبت باشد؛ البته تیم ما هم همین‌طور است و همه این ویژگی‌های خوب را دارد فقط بعضی وقت‌ها بچه‌ها تمرکزشان را از دست می‌دهند و همین باعث می‌شود که آن اتفاقات بیفتد و نتوانیم نتیجه‌ای که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.
وی اضافه کرد: در تمرینات سعی کردیم تمرکزشان را بالا ببریم مخصوصا در دقایق حساس بازی، تا از این مسابقه برنده بیرون بیاییم و سه امتیاز را بگیریم چون راه دیگری جز برد نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها