X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 دی 1396, 09:38
کد خبر: 25225
خبرنگار: khani
نظرات: 0

وضعیت ما در جدول وضعیت خوبی است

فرهمند: به دست آوردن جام قهرمانی خیلی سخت نیست

فرهمند: به دست آوردن جام قهرمانی خیلی سخت نیست فرهمند: به دست آوردن جام قهرمانی خیلی سخت نیست
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: همه تلاش خواهیم کرد تا پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر ببریم و امیدواریم در نیم فصل دوم دو بازی شکست خورده را در خانه پیروز شویم و با اقتدار بتوانیم به قهرمانی نگاه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، الهام فرهمند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از بازی با خیبر خرم آباد در هفته جاری، نیم فصل اول لیگ به پایان خواهد رسید. طی این نیم فصل به جز بازی پایانی دو شکست و 8 برد داشته ایم و وضعیت ما در جدول وضعیت خوبی است و در کورس قهرمانی قرار داریم.

وی افزود: در حال حاضر در جایگاه سوم قرار داریم، اما هم امتیاز با تیم دوم و چهارم هستیم، هر چند در ابتدای فصل بدشانسی هایی داشتیم و بازیکنان تیم دچار مصدومیت های زیادی شدند و متاسفانه دو باخت در بیرون از خانه و با مصدومین زیاد رخ داد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: همه تلاش خواهیم کرد تا پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر ببریم و امیدواریم در نیم فصل دوم دو بازی شکست خورده را در خانه پیروز شویم و با اقتدار بتوانیم به قهرمانی نگاه کنیم.

فرهمند تصریح کرد: اگر همین روال را پیگیری کنیم به دست آوردن جام قهرمانی خیلی سخت نیست و می توانیم قهرمان این فصل شویم.
وی در خصوص تیم ملی اظهار کرد: چیزی حدود دو ماه پیش در خصوص بازی با فلسطین در ورزشگاه امام رضا (ع) صحبت هایی مطرح شد، ولی تاکنون در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفته و اصلا در خصوص تیم ملی صحبتی تاکنون مطرح نشده است.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: بازی های مقدماتی المپیک در سال آینده آغاز خواهد شد. این در حالی است که ابتدا باید تکلیف مشخص شود و ما نمی دانیم آیا تغییراتی در تیم ملی داریم؟ آیا امکانات مهیا هست یا خیر؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها