X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 دی 1396, 16:11
کد خبر: 25423
خبرنگار: khani
نظرات: 1

همه بازیکنان با روحیه و انگیزه بالا هستند

فرهمند: غایب دربی نخواهم بود

فرهمند: غایب دربی نخواهم بود فرهمند: غایب دربی نخواهم بود
صحبت‌هایی که با پزشک باشگاه داشتم قرار است اقدمات لازم برای رسیدنم به دربی انجام شود که غایب دربی نباشم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، الهام فرهمند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آخرین بازی که داشتیم متاسفانه برخورد شدیدی پیش آمد که دچار مصدومیت شدم. بعد از معاینه نظر پزشکم پارگی بین درجه 1 و 2 آشیل پای راست بودالبته نیازی به گرفتن MRA نبود و طی این مدت به درمان و فیزیوتراپی پرداختم تا بتوانم در اولین بازی دور برگشت حضور داشته باشم.

وی افزود: هنوز کمی کبودی دارم ولی آنچه بیشتر اذیتم می‌کند درد شدیدی هست که دارم. امروز در تمرینات شرکت کردم اما نتوانستم با توپ کار کنم. پزشک باشگاه قول داده که برای دربی جمعه آماده می‌شوم و غایب نخواهم بود.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص دربی فوتبال بانوان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. البته بعد از تعطیلات نیم فصل به دلیل امتحانات نتوانستیم خوب تمرین کنیم و امروز اولین جلسه تمرین بود که همه بازیکنان با روحیه و انگیزه بالا در آن شرکت داشتند. با توجه به شرایط اجازه دهید بعد از بازی در این خصوص صحبت کنیم.

فرهمند با اشاره به شرکت در دوره مربیگری فوتبال C آسیا، خاطر نشان کرد: تعطیلات نیم فصل این فرصت را به من و دیگر بازیکنان لیگ برتر و مربیان حاضر در لیگ که این مدرک را نداشتند، داد که بتوانیم در این دوره شرکت کنیم. دوره بسیار خوب وپرباری بود. با توجه به اینکه در تابستان و اوقات فراغت از مربیان مدرسه فوتبال هستم دوست داشتم با دانش بهتر و بیشتری به تربیت بازیکنان بپردازم.
هدف من بر این است که در کنار فوتبال با گذراندن دوره‌های مختلف مربی بتوانم در آینده مربی موفقی باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها