X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 دی 1396, 08:50
کد خبر: 25519
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مقابل بم محکوم به برد هستیم

شهبازی: هیچ مشکلی نداریم شاید خوشی زیر دلمان زده!

شهبازی: هیچ مشکلی نداریم شاید خوشی زیر دلمان زده! شهبازی: هیچ مشکلی نداریم شاید خوشی زیر دلمان زده!
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان، گفت: با توجه به نتیجه تساوی مقابل ذوب‌آهن باید سایر مسابقات را ببریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سمیه شهبازی در گفت‌وگو با فارس، درباره تساوی در دربی اصفهان در دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: در این بازی اصلا خوب نبودیم، بازیکنانی که جذب کرده بودیم دیر به ما اضافه شدند از طرفی چند مصدوم داشتیم که در تمرینات همراه تیم نبودند و فقط کار فیزیوتراپی را انجام می‌دادند که بتوانند به بازی برسند، فکر نمی‌کردم بازی اینطور شود.

وی افزود: بازیکنان ما حریف را دست کم گرفتند و فکر می‌کردند که می‌توانند راحت ببرند، ما ذوب آهن را آنالیز کرده بودیم چند فیلم همراه با بازیکنان از این تیم دیدیم و صحبت‌ها را انجام دادیم، به بازیکنان گفته بودم چه کارهایی باید انجام دهند،‌ اما آنها در زمین من را غافلگیر کردند.

سرمربی سپاهان درمورد نفرات اضافه شده به این تیم خاطرنشان کرد: ما رد پست هافبک و دفاع چند بازیکن گرفته‌ایم که دو سه روز است به ما اضافه شدند تا جا بیفتند زمان می‌برد. از نظر بدنی در تیم‌هایی که بودند کمبودهایی دارند که امیدواریم بتوانند به هماهنگی برسند با نتیجه‌ای که کسب کردیم حالا باید منتظر نتیجه بازی حریفان باشیم. مثل بم با سیرجان و سنندج با سیرجان. بازی ما هم با شهرداری بم مهم است تا بتوانیم اختلاف را کمتر کنیم. با توجه به اینکه این بازی در خانه انجام می‌شود محکوم به برد هستیم.

شهبازی درباره پرداخت قرارداد بازیکنان یادآور شد: 20 درصد از قراردادها پرداخت شده و 25 درصد هم احتمالا این هفته به بازیکنان داده می‌شود، ما هیچ مشکلی نداریم و همه چیز مهیا است. اما شنیده‌اید می‌گویند خوشی زیر دل زده؟ فکر می‌کنم برای ما اینطور شده است.

سرمربی سپاهان درباره بازی هفته دوم مقابل بوشهر عنوان کرد: بوشهر تیم جانداری است که نیم فصل ما را اذیت کرد با توجه به نتیجه‌ای که مقابل ذوب آهن داشتیم باید بتوانیم سایر مسابقات را ببریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها