X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 دی 1396, 10:27
کد خبر: 25534
خبرنگار: khani
نظرات: 0

متاسفانه نتوانستیم خواسته‌های مربی را اجرا کنیم

فروغ موری : خبری از اردوهای تیم ملی نیست

فروغ موری : خبری از اردوهای تیم ملی نیست فروغ موری : خبری از اردوهای تیم ملی نیست
بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی مقابل ذوب آهن، گفت: متاسفانه در بازی با ذوب آهن نتوانستیم خواسته‌های مربی را اجرا کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، فروغ موری در گفت‌وگو با ایسنا، پس از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان و تساوی مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: حدود 10 روز است که به شدت سرما خورده‌ام و به غیر از من نیز دو بازیکن دیگر آسیب دیده بودند. متاسفانه در بازی روز جمعه نتوانستیم خواسته‌های مربی را بر آورده کنیم و امیدوارم در ادامه‌ بتوانیم جبران کنیم.
او در ادامه‌ افزود: به دلیل سرماخوردگی در بازی با ذوب آهن نتوانستم کارایی لازم را در زمین داشته باشم. چند موقعیت گلزنی نیز از دست رفت و البته ناگفته نماند که تیم ذوب آهن اصفهان بسیار خوب بازی کرد.

خانم گل فصل گذشته در ادامه‌ درباره سطح کیفی لیگ ، تصریح کرد: سطح کیفی لیگ نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر و با کیفیت‌تر شده است. رقابت‌ها اصلا قابل پیش‌بینی نیست. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی به بازی نمایش خوبی ارائه دهیم و در پایان نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم.

ملی‌پوش فوتبال بانوان در پایان درباره عدم برگزاری اردوهای تیم‌ ‌ملی، بیان‌ کرد: در حال‌ حاضر خبری از اردوهای تیم‌ ‌ملی نیست و متاسفانه معمولا نزدیک به مسابقات اردوهای تیم‌ ‌ملی تشکیل می‌شود و این به ضرر تیم‌ ‌ملی خواهد بود، اما در نهایت ما تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها