X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 اردیبهشت 1397, 12:54
کد خبر: 26629
خبرنگار: lark
نظرات: 1

پول و امکانات برای این بازیکنان معیار نیست

شهبازی: دور افتخار فوتسالیست‌ها همه‌ را به وجد آورد

شهبازی: دور افتخار فوتسالیست‌ها همه‌ را به وجد آورد شهبازی: دور افتخار فوتسالیست‌ها همه‌ را به وجد آورد
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: این بچه‌ها با غیرت و عشق به کشورشان خواستند فوتسال ایران در دنیا دیده شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سمیه شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات جام ملت‌های آسیا سخن گفت و اظهار کرد: برای دومین بار بود که بانوان فوتسالیست کشورمان توانستند این عنوان را به دست بیاورند و قهرمان شوند که افتخار بزرگی نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای همه بانوان ایران‌زمین بود.
وی افزود: این پیروزی به قدری شیرین بود که شادی بعد از گل‌شان، بردهایشان، دور افتخار زدنشان و رفتنشان به روی سکو به آدم هیجان می‌داد به طوری که همه چه فوتبالیست، چه فوتسالیست، چه ورزشکار و چه خانم خانه‌دار از این نتیجه خوشحال شدند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: حتی مادر من که خیلی پی‌گیر مسابقات ورزشی نیست با اینکه من خودم مربی فوتبال هستم این خبر را به من داد و بسیار خوشحال شده بود یعنی در این حد برای همه مردم ایران خوشحال‌کننده بود.
وی ادامه داد: مخصوصاً به ما که در رده ملی هم فعالیت می‌کنیم یک انگیزه مضاعف داد تا ما هم بتوانیم همانند فوتسال در فوتبال افتخار بیافرینیم.
شهبازی خاطرنشان کرد: شرایطی که در فوتبال و فوتسال بانوان هست(از همه نظر) قابل مقایسه با آقایان نیست چه در سطح باشگاهی و چه ملی؛ حرف، حرف علاقه است و پول و امکانات برای این بازیکنان معیار نیست تنها به فوتسال و تیم ملی کشورشان تعصب دارند.
وی در ادامه بیان داشت: در برابر تیم‌های قدرتمندی همچون ژاپن و تایلند که بسیار هزینه می‌کنند و امکانات در اختیار تیم‌هایشان قرار می‌دهند، خیلی خوب بازی کردند و عالی نتیجه گرفتند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان عنوان کرد: با بعضی از این بازیکنان که صحبت می‌کنم، می‌دانم تنها به خاطر عشق به کشورشان خواسته‌اند که فوتسال ایران در دنیا دیده شود و با همه غیرتشان بازی کرده‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها