X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 تیر 1397, 01:44
کد خبر: 26918
خبرنگار: lark
نظرات: 1

فوتبال سپاهان و روزهای تازه ؛ مدعی قهرمانی لیگ می شوند؟

فوتبال سپاهان و روزهای تازه ؛ مدعی قهرمانی لیگ می شوند؟ فوتبال سپاهان و روزهای تازه ؛ مدعی قهرمانی لیگ می شوند؟
گرچه هنوز زمان زیادی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران باقی مانده، اما پیش بینی تیم های مدعی قهرمانی چندان دشوار نیست. به نظر می رسد باید امسال روی زرد پوشان اصفهانی حساب ویژه ای باز کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از “آی دبلیو اسپورتس” ؛ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، امسال برای دومین سال متوالی در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خواهد داشت و آشکار است که آن ها قهرمانی لیگ را جستجو می کنند.
سپاهان سال گذشته نتوانست قهرمان شود و در رقابت در مصاف با ۳ تیم دیگر از کورس جا ماند گرچه آن ها به واقع از اشتباهات داوری متضرر شدند و در غیر این صورت شاید تهدید جدی تری برای تیم قهرمان شهرداری بم به شمار می رفتند.
با این وجود، آیا دختران سپاهان را می توان مدعی جدی قهرمانی در فصل جدید دانست؟ با نگاهی به ترکیب تیم سال گذشته که قرار است تا حدود زیادی حفظ شود و البته تقویت اجتناب ناپذیر آن، تیم تحت رهبری سمیه شهبازی تیم قدرتمندی از آب در خواهد آمد.
زردهای اصفهان به زودی بار دیگر فروغ موری را در اختیار خواهند گرفت و تبدیل شدن هاجر دباغی به بازیکنی باتجربه تر در کنار ستاره های تاثیرگذاری چون الهام فرهمند و خط دفاعی خوب سپاهانی ها از این تیم، چهره قدرتمندی می سازد.
در این شرایط بعید نیست که بار دیگر شاهد رقابت شهرداری بم و سپاهان برای قهرمانی باشیم به خصوص این که وضعیت آتی راه یاب ملل سنندج مشخص نیست و از سیرجان هم هنوز خبری در مورد آینده تیم خوب فصل گذشته شهرداری سیرجان مخابره نشده است.
گرچه شهرداری بم احتمالا همان تیم باثبات و محکم فصل پیش خواهد بود اما سپاهان در شرایطی که این بار همانند فصل گذشته دیگر در باد قهرمانی استخوان بندی اصلی اش با آینده سازان میهن نمی خوابد به تیم خطرناک تری نسبت به فصل قبل بدل خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها